کد خبر: ۱۳۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 28 November 2015
فرماندار ساوجبلاغ گفت: ساماندهی گلزار شهدا در ساوجبلاغ نیازمند طرح جامع است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه ارزش‌های دفاع مقدس باید همیشه زنده نگه داشته شود افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی افزود: در این راستا باید تلاش کنیم که ادامه‌دهنده راه شهدا بوده و یاد و خاطره آنان را برای همیشه تاریخ زنده نگه داریم.

‌فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه ترویج ایثار و شهادت یکی دیگر از مهم‌ترین وظایف ما است گفت: نسل امروز باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شده و خود را موظف بر حفظ این آرمان‌ها کند.

پالیزگیر تأکید کرد: با گذشت سال‌ها از دوران هشت سال دفاع مقدس نباید اجازه دهیم که یاد و خاطره آن دوران از بین برود و به دست فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: نسل امروز باید با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و خود را موظف بر حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب کند.

پالیزگیر یکی از اقداماتی که باید در این شهرستان انجام داد را ساماندهی گلزار شهدا عنوان کرد و گفت: البته ساماندهی گلزار شهدا در این شهرستان نیازمند برنامه‌ریزی جامع و کلان است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به ستاد کنگره شهدا در ساوجبلاغ اشاره کرد و بیان داشت: این ستاد نیز با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس راه‌اندازی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار