میثاق ملت ایران با شهدا ابدی بوده است، چراکه حرکت در مسیر آرمان و اهداف شهدا موجب پیروزی نظام بر دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲ 13 March 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، گفت: نگرانی رهبری از آمریکایی ها بدین دلیل است که غربی‌ها اهل حیله‌گری، فریب و خدعه هستند و هنوز به حیله و نیرنگ محتاجند

ایشان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اعتماد معظم له به تیم مذاکره کننده هسته ای کشور مایه دلگرمی دستگاه دیپلماسی کشور در این عرصه است.

وی با بیان این‌که نگرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی از طرف مقابل یعنی آمریکاست، خاطرنشان کرد: همان‌طور که رهبری فرمودند؛ تیمی که رییس جمهور برای مذاکرات تعیین کردند افراد خوب، امین و دلسوزی اند که دارند برای صلاح کشور تلاش می‌کنند البته نگرانی رهبری از طرف مقابل بدین دلیل است که غربی‌ها اهل حیله‌گری، خدعه و خنجر از پشت زدن هستند.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که آمریکا در عین قدرت سیاسی، اقتصادی و نظامی، محتاج نیرنگ و موذیگری است، خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند که آمریکایی ها همیشه در آستانه زمان تعیین شده برای پایان مذاکرات، لحن خود را سخت تر، تندتر و خشن تر می کنند تا اهداف خود را محقق کنند که باید مراقب این حیله بود.

وی ادامه داد: سخنان سخیف برخی مقامات آمریکایی طی روزهای اخیر علیه ایران و متهم کردن کشورمان به حمایت از تروریسم در حالی است که آنان خود حامی درجه یک تروریست‌های منطقه ای و جهانی هستند، آمریکایی ها و هم پیمانانشان در منطقه، خبیث ترین و جرارترین تروریست‌ها یعنی «داعش» و امثال آن را ایجاد و همچنان آنها را حمایت می کنند.

آیت الله شبستری در ادامه با اشاره به انتخابات اخیر رییس مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: آیت الله یزدی از مبارزان دوران ستمشاهی است و همواره در ولایت مداری ثابت قدم هستند. در طول خدمات آیت الله یزدی کوچکترین فاصله ای بین ولایت و وی دیده نشده است.

نماینده خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که موشک برد بلند زمینی سومار قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور را بیش از پیش تقویت کرد، اظهار داشت: رونمایی از این موشک، رژیم صهیونیستی و سایر دشمنان انقلاب اسلامی ایران و رسانه های متخاصم را هراسان کرده است.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به پیروزی های مردم عراق در مقابله با گروهک تروریستی داعش، گفت: آزادسازی تکریت از وجود شوم داعش و اتحاد حدود 30 هزار نفری رزمندگان شیعه و سنی در کنار هم مقدمه ای برای آزاد سازی موصل از وجود داعش شده است.

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی در سال 58، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا و زیارت آرامگاه شهیدان آموزنده بوده و زنده نگهداشتن فرهنگ شهید و شهادت نیاز کشور است.

وی خواستار حضور پرشور مردم استان در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس شد و خاطرنشان کرد: میثاق ملت ایران با شهدا ابدی بوده است، چراکه حرکت در مسیر آرمان و اهداف شهدا موجب پیروزی نظام بر دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی خواهد بود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار