مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: ذخیره‌سازی کامل سوخت زمستانی به ویژه برای فصل زمستان با همکاری فرمانداران استان اردبیل انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
کد خبر: ۱۳۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 25 November 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، محمود آقامحمدیان عصر امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: ذخیره‌سازی سوخت از طریق ذخایر انبار سوخت استان به مقدار کافی در مناطق روستایی به ویژه روستاهای فاقد گازرسانی انجام شده و تلاش بر این است تا یک فضا و فرصت مناسب برای ارائه خدمات به مردم فراهم آید.

وی تصریح کرد: در مورد ذخیره‌سازی سوخت زمستانی هیچ مشکلی موجود نیست و صد درصد ذخیره‌سازی انجام شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از نانوایان و مراکزی همچون مرغداری‌ها، گلخانه‌ها و... خواستند که در مورد ذخیره سوخت دوم خود سریعاً اقدام کنند تا در زمان بروز قطعی گاز در اثر افت فشار به مشکلی بر نخورند.

آقامحمدیان تبیین کرد: صددر‌صد ذخیره نفت در مناطق صعب‌العبور استان و روستاهایی که فاقد لوله‌کشی گاز هستند، صورت گرفته که از این بابت در فصل سرما دچار مشکل نمی‌شویم.

همچنین بازدید کارشناسان شرکت نفت و سازمان پایانه از مراکز حمل و نقل خودروهای سنگین در نواحی گرمی و بیله‌سوار در مورد طرح پیمایش صورت گرفت.

در این بازدید کارشناسان روابط عمومی شرکت نفت اردبیل و سازمان پایانه‌ها و حمل و نقل استان از نزدیک با چند نفر از رانندگان کامیون‌ها گفت‌و گو کرده و مشکلات آنها را در زمینه تحویل سهمیه سوخت بر حسب پیمایش مورد ارزیابی قرار داده و پاسخ‌های لازم بر حسب دستورالعمل‌های صادره درباره طرح پیمایش به آنها دادند.

مشکل اساسی که در این بازدید از طرف اکثر رانندگان مطرح شد عدم امکان سوختگیری بیش از یک بار در عرض شبانه‌روز بود که به علت بعد مسافت پیمایش خودروها امکان سوختگیری دوباره در روز برای آنها موجود نیست که با اخذ پاسخ از واحد سامانه هوشمند منطقه اردبیل پاسخ‌های لازم در این باره به آنها ارائه شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار