هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی استان منتهی به مهران شامل محورهای ایلام؛ قلاجه؛ حمیل؛ و دهلران باز و قابل تردد می باشند و هیچگونه مشکل ترددی در این محورهای مواصلاتی نداریم. وضعيت ترافيکي امروز چهارشنبه در محور ايلام - مهران نيمه سنگين اعلام شده است.
کد خبر: ۱۳۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 25 November 2015
بازگشایی محور مواصلاتی ایلام-مهران

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان در گفت و گو با خبرنگار تابناک ایلام اظهار کرد: به دنبال بارش های اخیر پس از سیل در استان صبح امروز حوالی ساعت 4:00 بامداد لرزش و ریزش کوه شدیدی در محور مواصلاتی ایلام-مهران به وقوع پیوست که موجب مسدود شدن این مسیر گردید.

سید کمال الدین میرجعفری گفت: در همان زمان وقوع حادثه سریعأ اکیپ ویژه ای به محل اعزام شد که نهایتأ با ساعت ها تلاش بی وقفه ای که از سوی همکاران و سایر نهادها صورت گرفت این محور مواصلاتی تا حوالی ساعت 11:00 بازگشایی شد.

میرجعفری در ادامه افزود: به علت لغزندگی و احتمال ریزش و پرتاب مجدد سنگها، با همکاری خودجوش اکیپ های کوهنوردی استان این گروه ها به صورت دستی اقدام به رهاسازی سنگ های لغزنده کوه کردند تا از دیگر حوادث احتمالی جلوگیری بعمل آید.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان این گفت و گو اظهار کرد: هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی استان منتهی به مهران شامل محورهای ایلام؛ قلاجه؛ حمیل؛ و دهلران باز و قابل تردد می باشند و هیچگونه مشکل ترددی در این محورهای مواصلاتی نداریم.

***وضعيت ترافيکي امروز محور ايلام - مهران

خبرنگار تابناک ایلام گزارش داد، وضعيت ترافيکي امروز چهارشنبه در محور ايلام - مهران نيمه سنگين اعلام شده است و پیش بینی میشود بار ترافیکی این محور طی روزهای آینده  به علت ورود زائران اربعین حسینی به این استان بیشتر شود.

گفتني است، ساير محورهاي مواصلاتي کشور از جوي آرام و ترافيکي روان برخوردار هستند.

پلیس راهور در پایان ضمن آرزوی سلامتی و قبولی طاعات برای زائران رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را لازمه ی سفری بی خطر دانست./پ

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار