فرمانده سپاه فجر استان فارس از ایجاد دو موکب بزرگ و مجهز توسط بسیجیان این استان در مرز شلمچه و ورودی شهر کربلا با نام احمدابن‌موسی(ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 24 November 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:غلامحسین غیب‌پرور گفت: موکب بسیجیان استان فارس در کشور عراق در ورودی شهر کربلا بعد از اینکه زائران آخرین عمود از سمت نجف را عبور کردند قابل مشاهده است.

وی بیان کرد: در این موکب آشپرخانه، آسایشگاه، سرویس‌های بهداشتی، حمام و  درمانگاه در نظر گرفته شده و تعدادی پزشک و پرستار نیز برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی(ع) مشغول ارائه خدمات هستند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس بیان کرد: هزینه‌های ایجاد موکب‌های اربعین حسینی توسط مردم نیک‌اندیش استان فارس که به بسیج اعتماد کرده‌اند تامین شده است.

غیب‌پرور همچنین به ارائه خدمات ترابری زائران اربعین حسینی توسط سپاه فجر استان فارس اشاره و تصریح کرد: ناوگان ترابری سپاه  به‌مناسبت اربعین حسینی فعالیت‌های مختلف را تعطیل کرده و برای سرویس‌دهی در اختیار مردم استان فارس قرار داده تا آنان با سهولت بهتری به سمت مرز شلمچه انتقال داده شوند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش بسیجیان این استان ارائه خدمات مطلوب به زائران حسینی است و برای برگشت زائران نیز برنامه‌ریزی شده تا در مسیر کمتر دچار مشکل شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار