فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین گفت: همزمان با هفته بسیج ۱۵۰ برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و علمی در ناحیه امام سجاد قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 22 November 2015
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محرم علی والدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در مجتمع شهید آوینی برگزار شد اظهارداشت: در آستانه اربعین حسینی همه باید کمک کنیم این آئین مذهبی باشکوه خاصی برگزار شود.

وی افزود: عزت ملی ایران اسلامی مدیون تفکر بسجی است و این تفکر از صدر اسلام تاکنون ادامه داشته و به یاری خدا ادامه خواهد داشت.

والدی با اشاره به اهمیت ترویج تفکر بسیجی در همه عرصه ها گفت: با ورود تفکر بسیجی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی توانسته‌ایم تمامی توطئه ها و نقشه‌های دشمنان و مستکبرین را خنثی کنیم و در ادامه مسیر هم بهره گیری از بسیج موفقیت آمیز است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین یادآورشد: عملکرد سپاه و بسیج باید در راستای اهداف انقلاب باشد تا کشورهای دیگر هم از این حرکت الگو بگیرند.

والدی در خصوص تهاجم فرهنگی غرب و اهداف آن برای انحراف افکار جوانان و نوجوانان بیان کرد: گسترش روز افزون ماهواره‌ها و فضازی مجازی و به انحطاط کشیده شدن اندیشه ها و باورهای اعتقادی برخی از جوانان بیانگر هدفمند بودن تهاجم فرهنگی از طرف دشمنان است که باید برای مقابله با آن هوشیار باشیم.

وی اضافه کرد: تقدیم بیش از ۳۶ هزارشهید و هزاران جانباز در دوران جنگ تحمیلی موجب عزت و عظمت ایران اسلامی شده است و امروز وظیفه داریم با مطالعه وصایای شهدا با ارزشهای انقلاب آشنا شویم و نگذاریم این وصایا فراموش شود.

۱۵۰ برنامه متنوع در هفته بسیج در ناحیه امام سجاد(ع)

وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت: در هفته بسیج برنامه های فرهنگی و ورزشی متنوعی از سوی ناحیه امام سجاد(ع) پیش بینی شده که یادواره شهدای دانش آموزی در چوبیندر، نهضت روشنگری و همایش سبک زندگی اسلامی از چمله آنهاست.

والدی یادآورشد: شب خاطره در موزه سیدالشهدای شهرستان اقبالیه، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاوتی در سپاه صاحب الامر، نشست منتظران موعود و همچنین مسابقات علمی و ورزشی دانش آموزان در این هفته برگزار خواهد شد.

سرهنگ والدی یادآورشد: نشست تربیتی و تعالی کارکنان و بسیجیان، افتتاح پایگاه حوزه مقاومت طارم و دعوت از شخصیت های برجسته کشوری، بازدید از حلقه های صالحین، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی، افتتاح آب شرب روستای یل گنبد به همت بسیجیان و بسیج سازندگی، افتتاح شش پایگاه مقاومت بسیج خواهران در روستا‌های تابع از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) تصریح کرد: همایش هئیت عاشقان ثارالله از دیگر برنامه های هفته بسیج است که با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین در سالن ورزشی صالحین اقبالیه برگزار می شود که در این هفته همچنین برنامه دیدار با خانواده‌های نیازمندان، برگزاری یادواره شهدا، تجمع بزرگ شکوه و ایستادگی، نشست روشنگری، عطر افشانی گلزارشهدا، میقات صالحین پیش بینی شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار