سعید اوحدی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرز مهران با بیان اینکه روزانه باید 120 هزار ویزا در این دفاتر صادر شود، اظهار کرد: هم اکنون روزانه تنها 40 هزار ویزا صادر می شود که به هیچ وجه کافی نیست.
کد خبر: ۱۳۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 18 November 2015
رییس سازمان حج و زیارت از کندی روند صدور ویزا برای زوار اربعین حسینی انتقاد کرد و گفت: 15 دفتر در سراسر کشور به این منظور اختصاص داده شده اما روند صدور ویزا متناسب با حجم بالای تقاضاها نیست.
به گزارش تابناک ایلام،سعید اوحدی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرز مهران با بیان اینکه روزانه باید 120 هزار ویزا در این دفاتر صادر شود، اظهار کرد: هم اکنون روزانه تنها 40 هزار ویزا صادر می شود که به هیچ وجه کافی نیست.
وی با اشاره به اینکه ساعت فعالیت این دفاتر روزانه فقط پنج ساعت است در حالیکه باید به منظور پاسخگویی به حجم متقاضیان به 15 ساعت افزایش یابد، افزود: تاکنون یک میلیون و 200 هزار نفر برای شرکت در آیین های اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.
با هماهنگی مقام های ارشد جمهوری اسلامی ایران و عراق و به منظور تسهیل در روند صدور ویزا برای زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی علاوه بر چهار کنسولگری عراق در شهرهای اهواز، کرمانشاه، تهران و مشهد، 11 دفتر نمایندگی موقت کنسولی صدور ویزا نیز در دیگر شهرها از جمله ایلام دائر شده است.
رییس سازمان حج و زیارت روز چهارشنبه همراه وزیر کشور به منظور بازدید و بررسی آخرین اقدامات و وضعیت احراز آمادگی ها استان ایلام برای تردد زائرین اربعین حسینی وارد این استان شد.
رحمانی فضلی به منظور بررسی وضعیت مرزهای این استان در حوزه زیر ساخت های اربعین و اقدامات انجام شده برای تردد زائران و بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل 20 روز پیش به ایلام سفر کرده و در نخستین گام از سفر یک روزه خود به شهرستان مرزی مهران عزیمت می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار