مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات جغتای خبر داد:
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات جغتای از ارسال محموله 12 تنی کمک‌های مردمی جغتای به کربلای معلی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 17 November 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی عباس جبله در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ارسال محموله 12 تنی کمک‌های مردمی جغتای به کربلای معلی اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه صفر محموله 12 تنی کمک‌های مردمی شهرستان جغتای توسط یک تریلی برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی به سوی عراق ارسال شد.

وی افزود: مردم شهرستان جغتای برای نخستین‌بار با راه‌اندازی موکب ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، در سه وعده غذایی از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جبله تصریح کرد: این موکب متشکل از 40 نفر از شهروندان مومن و متدین جغتای و روستاهای اطراف بوده که به صورت داوطلب، امروز برای استقرار در محل تعیین شده اعزام می‌شوند و قرار است از روز پنجم آذر ماه فعالیت خود را شروع کرده و تا پایان روز 13 آذر به زائران خدمت‌رسانی کنند.

وی، مشارکت چشمگیر اهالی روستاهای شهرستان جغتای را در تامین نیازهای این ستاد مهم دانست و گفت: بخش قابل توجهی از کمک‌های غیر نقدی این ستاد در قالب گندم، برنج، آرد گندم و انواع حبوبات توسط روستاییان اهدا شده که در نوع خود بی‌نظیر بوده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات جغتای با اشاره به برنامه‌های پیش روی این ستاد در سال‌های آینده گفت: این ستاد در سال‌های آینده نیز قرار است تا با برنامه‌های گسترده‌تر به ارائه خدمات برای رفاه خیل مشتاقان امام حسین (ع) در مراسم پیاده روی اربعین ادامه دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار