ترکی مطرح کرد؛
تابناک تهران- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: در دومین روز از همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های توسعه اقتصادی و جذب سرمایه استان تهران نمایندگان شرکت‌های خارجی با مجموعه شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران داخلی قراردادهایی با رقم میلیاردی خواهند داشت که امروز به این جمع بندی خواهیم رسید.
کد خبر: ۱۳۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰ 17 November 2015
به گزارش خبرنگار تابناک تهران، نخستین همایش بین المللی معرفی فرصت های توسعه اقتصادی و جذب سرمایه استان تهران به منظور معرفی ظرفیت ها و قابلیت های استان درحوزه های مختلف اقتصادی،جذب و مشارکت سرمایه گذاران خارجی از روز گذشته آغاز به کار کرد و تا امروز هم ادامه دارد.

نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درباره این همایش دو روزه گفت: این همایش برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری در استان به سرمایه گذاران خارجی برگزار شده است؛ 130 شرکت کننده  از 24 کشور مختلف از جمله آلمان، فرانسه، اتریش، پزتغال که هر کدام به نمایندگی از شرکت های مختلف در این همایش حضور دارند.

وی ادامه داد: براساس قابلیت استان تهران حدود 1000 پروژه را پیگیری خواهیم کرد اما در این مرحله  40 طرح را به ارزش 50 هزار میلیارد تومان و رقمی معادل 13میلیارد دلارپیش بینی کرده ایم.

معاون استاندار گفت: ما سعی کردیم پروژه های تاثیرگذار در استان را در اولویت قرار دهیم  از جمله آن ها تجارت و بازرگانی، آب و تصفیه خانه های فاضلاب، صنعت و معدن، گردشگری و هتلینگ که یکی از مشکلات ما است، بخش نیرو و فناوری اطلاعات و حمل و نقل پروژه هایی است که در اسرع وقت به آن ها خواهیم پرداخت.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران درباره زمان قرارداد 40 هزارمیلیارد تومان استان تهران با شرکت های خارجی اظهار داشت: نمایندگان شرکت‌های خارجی با مجموعه شرکت ها و سرمایه گذاران داخلی قراردادهایی با رقم میلیاردی خواهند داشت که امروز به این جمع بندی خواهیم رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار