نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بزرگ‌ترین مجتمع رفاهی شهر اردبیل گرفتار مشکلات اداری است.
کد خبر: ۱۳۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶ 16 November 2015

به گزارش خبرنگار مهر،منصور حقیقت پور صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به دلایل توقف احداث پروژه تیراژه اردبیل تصریح کرد: نظیر این پروژه تاکنون در تهران و شیراز اجرا شده و قرار بود از سه سال قبل در اردبیل نیز اجرا شود.

وی بابیان اینکه اجرای این طرح برخی از نیازهای رفاهی اردبیل را تأمین می کند، افزود: این پروژه در ۱۱۰ هزار مترمربع به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خدمات رفاهی سرپوشیده قرار است توسط بخش خصوصی اجرا شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با اشاره به مشارکت بخش خصوصی و شهرداری اردبیل تصریح کرد: با این وجود دو سال طول کشید تا سند این زمین به سرمایه‌گذار واگذار شود.

با اشاره به وضعیت فعلی طرح تاکید کرد که تاکنون ۱۰۰ هزار مترمکعب گودبرداری شده اما شش ماه است معطل جابه‌جایی یک لوله و اجرای فونداسیون است.

حقیقت پور با تاکید بر اینکه در خصوص این پروژه همکاری مطلوبی از سوی دستگاه های ذیربط صورت نگرفته است، بیان داشت: این پروژه عظیم با هزینه اولیه سه هزار میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

وی متذکر شد: ما باید حضور سرمایه گذار در اردبیل را افزایش دهیم و وقتی دست سرمایه‌گذار را گرفته‌ایم و آورده‌ایم لازم است ادارات متولی هرگونه حمایتی را دریغ نکنند.

حقیقت پور بابیان اینکه این پروژه شامل بخش های مختلف رفاهی، خدماتی و تجاری است، اضافه کرد: سرمایه‌گذار ایده‌های قابل‌توجهی برای پروژه دارد و با توجه به کمبود فضاهای سرپوشیده رفاهی ازجمله شهربازی ضروری است پروژه‌هایی از این‌ دست در اردبیل اجرا شود.

وی معتقد است نباید نمایندگان دست سرمایه‌گذار را گرفته و به استان بیاورند، بلکه ادارات باید شرایطی را فراهم کنند تا خود سرمایه‌گذاران اردبیل را جهت اجرای پروژه‌ها انتخاب کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار