دبیر خانه کارگر لامرد و مُهر گفت: اعتراض خود را در گردهمایی سالروز تصویب قانون کار به طرح ادغام سازمان تامین اجتماعی در وزارت بهداشت اعلام خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۲۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 16 November 2015
تابناک فارس به نقل از ایلنا:دبیرخانه کارگر لامرد و مُهر  با بیان اینکه اعتراض خود را دوباره به دست‌اندازی وزارت بهداشت به منابع سازمان تامین اجتماعی اعلام خواهیم کرد، گفت: دولت به جای تصمیم گیری در مورد چگونگی ادغام تامین اجتماعی در وزارت بهداشت، بدهی یکصدهزار میلیاردی خود به این سازمان را پرداخت کند.

وی تصریح کرد: جامعه کارگری تلاش می‌کند تا در این روز صدای اعتراض خود را با حضور پرشور به گوش دولتمردان برساند.

عبدالرضا روحی با بیان اینکه کارگران در زیر خط فقر هستند ، افزود: این امر باعث شده که کارگران برای تامین حداقل‌های زندگی خود در دو و سه شیفت کار کنند و با این فشار کاری که بر روی کارگران است نیز علاوه بر عدم بازدهی مطلوب کار  موجب به خطر افتادن سلامت آنان و همچنین بوجودآمدن تبعات زیادی برای خانواده شده است.

وی ادامه داد: وضعیت معیشت کارگران علی‌رغم تلاش‌های انجام شده در سال گذشته به دلیل عقب افتادگی مزمن سال‌های قبل شکننده و نامناسب است.

دبیر خانه کارگر لامرد و مُهر با اشاره به بسته مزدی سال 95 افزود: اکنون که دولت محترم در قالب بسته سیاسی خروج از رکود سیاست انبساطی و افزایش تقاضا را در پیش گرفته است لذا انتظار ما این است دستمزد 95 کارگران از رشد مناسبی که هم نیاز اقتصاد است و هم ضرورت تامین معیشت خانوار کارگری متاثر شود.

این فعال کارگری در استان فارس گفت: کارگران باحضور حماسی خود در انتخابات پیش رو شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری حضور در انتخابات را یک تکلیف و اصل انتخابات را به عنوان ساز و کار مدنی برای تعیین سرنوشت خود می دانند ، گفت: در این راستا جهت گیری آراء را بر پایه حفظ منافع صنفی به عنوان اولویت اول تلقی کرده و بر همین اساس جامعه کارگری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را به کار می‌بندد که در این دوره نمایندگان مستقیمی از جنس کارگر و آشنا به درد و رنج کارگر را به مجلس هدایت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار