به دنبال اعتراض‌های مردمی انجام شد
با توجه به دستور وزیر دادگستری و افزایش درخواست‌های مردمی امروز دو پایگاه مشترک در استان البرز افتتاح شد تا مردم دسترسی بهتری برای پیگیری شکایت‌های خود به تعزیرات حکومتی داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷ 11 March 2015
به گزارش تابناک – البرز: افزایش قیمت‌ها در آستانه نوروز و گلایه‌های مردم نسبت به قیمت‌های جدید، مسئولان البرزی را به فکر چاره‌جویی جدی انداخته است.
راه‌اندازی 4 نمایشگاه بهاره و افزایش نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی از جمله همین راهکارها است.
در همین راستا در استان البرز اعلام شد که بیست و سومین پایگاه گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی با حضور مدیر کل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک در البرز به آغاز به کار کرده است.
محمدحسن سرابیان مدیر کل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی در این ارتباط گفت: با توجه به دستور وزیر دادگستری و افزایش درخواست‌های مردمی امروز دو پایگاه مشترک در استان البرز افتتاح  شد تا مردم دسترسی بهتری برای پیگیری شکایت‌های خود به تعزیرات حکومتی داشته باشند. 
محمدحسن سرابیان ابراز امیدواری کرد که شروع به کار این دو پایگاه با استقبال مردمی مواجه شود و اقدام موثری برای محقق کردن اهداف و رسالت سازمان تعزیرات حکومتی در استان البرز باشد.
در آیین افتتاح بیست و سومین پایگاه گشت‌های مشترک نوروزی، مسئولان فرمانداری کرج٬ سازمان صنعت٬ معدن و تجارت٬ رئیس بازرسی و نظارت اصناف کرج و معاون دفتر اقتصادی و امور بین الملل استانداری البرز حضور داشتند.
بیست و چهارمین پایگاه گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی نیز تا قرار است امروز در جاده چالوس استان البرز آغاز به کار کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار