مدیرکل هواشناسی قزوین:
مدیرکل هواشناسی قزوین با بیان اینکه آوج سردترین شهر استان است، گفت: در ارتفاعات شمالی و نواحی کوهستانی استان قزوین نیز مه‌آلودگی همراه با بارش باران داریم.
کد خبر: ۱۲۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 14 November 2015
آرش بهاروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، ضمن پیش‌بینی وضع هوا استان قزوین در 48 ساعت آینده اظهار کرد:  وضع هوا از بعد از ظهر امروز در پاره‌ایی از مناطق این استان کمی تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد شدید در برخی ساعت‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در ارتفاعات شمالی و نواحی کوهستانی استان قزوین نیز مه‌آلودگی و بارش باران وجود دارد که دید افقی را در مسیرهای مواصلاتی مختل می‌کند.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با اشاره به وضعیت هوا در 24 ساعت آینده این استان عنوان کرد: در روز یک‌شنبه 24 آبان ماه سال جاری آسمان بیشتر مناطق استان قزوین صاف تا کمی ابری همراه با گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بهاروند به وضعیت 48 ساعت آینده اشاره کرد و گفت: آسمان صاف تا کمی ابری بوده ولی در اواخر روز دوشنبه هفته جاری با افزایش ابر و وزش باد تند در استان قزوین و جو ناپایدار همراه است.

این مسئول به درجه دمای هوا در استان قزوین اشاره و بیان کرد: در شهر قزوین سردترین دمای هوا 2 درجه سانتی‌گراد و در گرم‌ترین ساعت‌ها 17 درجه سانتی‌گراد از سوی ایستگاه‌های هواشناسی گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین سردترین شهر این استان در 24 ساعت گذشته را شهر آوج با صفر درجه سانتی‌گراد و گرم‌ترین شهر استان قزوین را شهر رازمیان با 20 درجه سانتی‌گراد طی روز گذشته اعلام کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار