مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: ۱۶ تیم ورزشی تحت پوشش و حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس قرار دارند که کسب مقام سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور، کسب رتبه سوم لیگ ووشوی جوانان و بزرگسالان کشور و قهرمانی تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس در لیگ برتر کشور از جمله این موفقیت هاست.
کد خبر: ۱۲۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸ 12 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد مهدی جهانبخش در نشستی خبری با اشاره به اقدامات و برنامه‌های ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: با توجه به بیانات رهبری پیرامون وظایف شهرداری‌ها در حوزه فرهنگ و جامعه می‌توان به این مهم رسید که نهادهای فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری‌ها در سطح شهرها چقدر می‌توانند برای توسعه امور اجتماعی و فرهنگی کشور مهم باشند.
 
وی با اشاره به اینکه ۱۶ تیم ورزشی از جمله ۹ تیم فوتبال در رده های سنی مختلف تحت پوشش و حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس قرار دارند، ادامه داد: شهرداری بندرعباس تاکنون بالغ بر ۴۸ زمین ورزشی و چمن مصنوعی را در محلات بندرعباس احداث کرده و برنامه های ویژه‌ای برای ورزش محلات داشته‌ایم.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس افزود: برگزاری ۲۰ همایش پیاده روی خانواده از سال گذشته تاکنون، برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری، اجرای اولین المپیاد ورزش‌های ساحلی در بندرعباس و برگزاری مسابقات دو و میدانی از جمله برنامه‌های مهمی بوده که توسط این سازمان در بخش ورزش اجرایی شده است.
 
جهانبخش تصریح کرد: برای نیمه دوم سال جاری نیز برنامه‌های دیگری همچون همایش های پیاده روی، همایش ماهیگیری خانواده، همایش ورزش روزانه، همایش پرواز بادبادک‌ها، برگزاری مسابقات قوی ترین مردان بندرعباس و فستیوال هنرهای رزمی سبک های آزاد، برنامه های کوهنوردی، مسابقات بسکتبال خیابانی و اسکیت و برگزاری کارگاه های ارتقاء علوم مدیریت ورزشی را برنامه ریزی کرده ایم.
 
 
 موفقیت تیم‌های شهرداری بندرعباس در رشته‌های مختلف
 
وی با اشاره به برخی افتخارات تیم‌های ورزشی شهرداری بندرعباس، بیان کرد: کسب مقام سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور، کسب رتبه سوم لیگ ووشوی جوانان و بزرگسالان کشور، قهرمانی تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس در لیگ برتر کشور و همچنین مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی بانوان در رشته تیر و کمان از جمله این موفقیت ها بوده است.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: این سازمان بیش از ۱۰ هزار لوازم ورزشی به محلات بندرعباس اعطا کرده و ایجاد هفت زمین والیبال ساحلی در بندرعباس نیز در حال پیگیری است.
 
   موافقت شورای اسلامی شهر بندرعباس با تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در ادامه از موافقت شورای این شهر با راه‌اندازی و تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری خبر داد و گفت: این امر می‌تواند پرداختن شهرداری بندرعباس به امور ورزشی را تسهیل و هدفمند کند.
 
 دومین المپیاد ورزش‌های ساحلی در بندرعباس در راه است
 
جهانبخش به برگزاری نخستین دوره مسابقات المپیاد ورزشی ساحلی محلات بندرعباس اشاره کرد و یادآور شد: امسال نیز به مناسبت 22 بهمن این رویداد تکرار می‌شود که می‌تواند با توجه به ساحلی بودن شهر از استقبال و تأثیرگذاری بالایی برخوردار شود.
 
وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس برای شش ماهه دوم سال برنامه‌های متعددی را پیش‌بینی کرده است، اضافه کرد: تقریباً در این برنامه‌ها، جمعه‌ای نیست که در آن برنامه‌های ورزشی عمومی برگزار نشود.
 
جهانبخش همچنین پیش‌بینی کرد که 300 تیم ورزشی در فستیوال ورزشی محلات بندرعباس طی شش ماه دوم سال شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار