تیم کاله در هفته پنجم لیگ برتر والیبال ایران، در حضور بیش از سه هزار تماشاگر آملی در برابر پیکان شکست را پذیرا شد.
کد خبر: ۱۲۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳ 11 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، عصر امروز چهارشنبه دو تیم والیبال کاله مازندران و پیکان تهران در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان عطایی در سه ست متوالی بازی را به میهمان واگذار کردند.
بهروز عطایی تیم خود را با ترکیب نیکوفریکس، علی شفیعی، علیرضا جدیدی، حمزه زرینی، سعید شیرود، رضا قرا و علی حسینی به میدان فرستاد و در مقابل تیم پیکان با ترکیب ورمیگلیو، سامان فائزی، نیکولوف، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، امیرغفور و مهدی مرندی به سرمربیگری پیمان اکبری پای به میدان بازی نهاد.
ست اول را کاله با تشویق بی امان هواداران خود خیلی خوب آغاز کرد و تا امتیاز بیست نیز از حریف پیش بود اما در ادامه چند اسپک خوب از نیکولوف و میرزاجانپور باعث شد تا پیکانی‌ها بهتر بازی را در دست بگیرند و در نهایت هم این ست را 25بر21 به سود خو به پایان رساندند.
ست دوم بازی را دو تیم در امتیازهای اولیه خیلی نزدیک پیش رفتند اما در ادامه تجربه و قدرت تیم پیکان بر میزبانی کاله چربید و پیکانی‌ها با سرویس‌های بی‌نقص خود دریافت کننده‌های کاله را از دور خارج کردند و تا امتیاز 24 پیش رفتند اما در ادامه چند دفاع عالی از مدافعان کاله و آبشارهای پرقدرت قرا سبب شد تا کاله به امتیاز 22رسید ولی یک اشتباه فاحش داوری باعث شد تا پیکان به امتیاز 25 برسد ولی پس از این سوت و پیروزی پیکان در ست دوم بازیکنان و کادرفنی و هواداران کاله به شدت نسبت به این تصمیم داور معترض شدند.
ست سوم بازی به دلیل شعارهای هواداران کاله علیه داور بازی با کمی تاخیر آغاز شد ولی در ادامه شاگردان پیمان اکبری با انجام یک بازی عالی توانستند خیلی زود به امتیاز 25برسند و کاله را در زمین خود در سه ست متوالی شکست دهند.
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار