در اتفاقی بی سابقه و پس از سه مرحله رای گیری از اعضای مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان البرز، ناصر فخاری به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.
کد خبر: ۱۲۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹ 11 November 2015
به گزارش تابناک البرز امروز مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان البرز با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل، حسین داریا رئیس اسبق هیئت هندبال البرز، اعضای مجمع، خشنودپور دبیر مجمع و جمعی از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

مهدوی رئیس فدراسیون به علت همراهی تیم ملی در سفر به مسابقات قطر در این مجمع حضور نداشت و به طور کتبی ریاست مجمع را به مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تفویض اختیار کرده بود.
محسن عبدلی و ناصر فخاری 2 کاندیدای احراز پست ریاست هیئت بودند که هر کدام به مدت 10 دقیقه به معرفی و ارائه ی برنامه های خود پرداختند.
در ادامه و پس از معرفی، مراسم رای گیری انجام شد که هر کدام از کاندیداها به طور مساوی 7 رای را کسب کردند.
پس از تساوی آرای مجمع و طبق قانون به کاندیدا 3 دقیقه زمان داده شد تا برنامه ها و اهداف دیگر خود را بیان کنند و سپس با انجام رای گیری در مرحله ی دوم مجمع ادامه یافت.
در مرحله دوم نیز مانند بار نخست هر کدام ار کاندیداها 7 رای را از آن خود کردند تا بار دیگر مجمع به دور بعد کشیده شود.
بالاخره و در مرحله سوم انتخابات، ناصر فخاری با کسب 8 رای در مقابل 6 رای عبدلی، برای مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت هندبال استان البرز انتخاب شد.

شایان ذکر است در پایان این مجمع با اهدای لوح سپاس توسط مدیرکل ورزش و جوانان از زحمات چندین ساله حسین داریا در سمت ریاست هیئت هندبال استان البرز تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار