معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین خطاب به عوامل اجرایی انتخابات
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: در برگزاری انتخابات، عمل به قانون و رفتار قانونمند توسط عوامل اجرایی مورد تاکید است.
کد خبر: ۱۲۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 11 November 2015
ایوب رحیمی روز چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان که صبح امروز با حضور استاندار در فرمانداری قزوین برگزار شد، افزود: با تدبیر دولت اعتدال، بخشداران و فرمانداران و مدیران مسوول در برگزاری انتخابات از کارکنان باسابقه، توانمند و خبره وزارت کشور انتخاب شده اند که با توجه به تجربه این افراد، امیدواریم رقابتی با نشاط، سالم و قانونی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شاهد باشیم. 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه در برگزاری انتخابات قانون فصل الخطاب است، اظهارداشت: عوامل اجرایی انتخابات باید با عمل دقیق به مسولیتی که دارند سرجای قانونی خود قرار بگیرند و با دقت به وظایفشان عمل کنند. 
رحیمی افزود: انتخابات مانند هر رقابت دیگری برنده و بازنده دارد و از بین داوطلبان مختلف فقط تعداد محدودی که قانون مشخص کرده است در این عرصه موفق می شوند، بنابراین عوامل اجرایی باید مراقب باشند پس از پایان این رقابت حساس با ارایه کارنامه ای شفاف و قانونی بتوانند از عملکرد خود دفاع کنند و مورد اتهام قرار نگیرند. 
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در ادامه با اشاره به اینکه فضای سیاسی استان قزوین هم مانند دیگر نقاط کشور دارای حساسیت انتخاباتی است گفت: باید مراقب باشیم این فضا رقابتی، پرشور و بانشاط باشد.
رحیمی ادامه داد: تمامی دست اندرکاران انتخابات مانند عوامل اجرایی، ناظران و حتی داوطلبان باید مراقب باشند اگر حرفی می زنند وحدت آفرین و در جهت انسجام و وحدت ملی باشد و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.
رییس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: اظهارات تفرقه افکنانه به سود هیچ کس نیست و همه باید مراقب باشیم تا افرادی که در پی بهانه جویی هستند با استناد به مواضع و یا تحرکات سیاسی، دیگران را مورد تهمت و تخریب قرار ندهند. 
رحیمی تاکید کرد: برخی ممکن است از صحبت ها و کلماتی که گفته می شود با دامن زدن به آن و بزرگ نمایی مسایل، التهاباتی درست کنند که همه ما وظیفه داریم با موضع گیری صحیح بهانه دست دیگران ندهیم.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امسال وظیفه هماهنگی و اعزام زائران به عتبات عالیات به وزارت کشور سپرده شده است، گفت: با توجه به حساسیت های موجود در زمینه اعزام زائران به عتبات عالیات در مراسم اربعین حسینی همه افراد مسول در این زمینه موظفند با برگزاری جلسات و پیش بینی برنامه های لازم ضمن آگاهسازی مردم و تامین امنیت و هماهنگی کامل در این زمینه سفری امن را برای زائران فراهم کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار