هنوز مدت زمان زیادی از برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) در منزل شخصی شیخ قدرت نگذشته که نامه ی اعتراض مردم ارداق به برگزاری مراسمات سیاسی شیخ قدرت در این منطقه دوباره خبرساز شد.
کد خبر: ۱۲۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 11 November 2015
به گزارش تابناک از قزوین، هنوز مدت زمان زیادی از برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) در منزل شخصی شیخ قدرت نگذشته بود که با منتشر کردن عکس های این مراسم سرو صداهای فراوانی به پا شد از حضور وزیر اطلاعات در کنار فتنه گران گرفته تا افراد مشهور دیگری که در این مراسم حضور داشتند.

اگرچه برگزاری چنین مراسماتی در منزل شیخ قدرت تازگی ندارد و به عبارتی  در گذشته بخشی از انتصابات استان قزوین قبل از استان در منزل شیخ قدرت در تهران انجام میشده است اما این بار می توان برگزاری این مراسم را آن هم با حضور این اعضای خاص به انتخابات مرتبط دانست
باتوجه به قانون انتخابات كشور، كليه مسولين وزارت كشور از صدر تا ذيل از امر دخالت در انتخابات و حمايت و تبليغ كانديداهای انتخابات منع گرديده اند.

اما گویا شیخ قدرت علیخانی برای این که بتواند گوی رقابت را از دیگر رقبای خود برباید این بار زودتر از موعد دست به کار شده است که حضور و برگزار مراسمات سیاسی مختلف در شهرها و روستاهای اطراف یکی از همین مصادیق است.

علارغم این موضوع ٬بنابر  اخبار واصله آقای اميني بخشدار ارادق از توابع شهرستان بویین زهرا، اقدام به هماهنگی با افراد خاصی جهت انجام تبليغات زود هنگام براي شيخ قدرت عليخاني مي نمايند.لازم به ذکر می باشد که در اقدام اخیر غيرقانوني اين نماينده دولت در بخش ارداق (دشتابي) ، ايشان با هماهنگي  اعضاي شوراي چندين روستاي این بخش، خواستار حضور و برگزاري ميتينگ سياسي برای کاندیدای مورد نظر شده است،وكليه امور تشكيل جلسات محفلي و هماهنگي جهت حضورشيخ قدرت عليخاني در بخش دشتابي را شخصا مديريت مي نمايد.

این در حالیست که مسولین برگزاری انتخابات از هر گونه اقدامی که شائبه تبلیغات برای کاندیدای خاصی دارد، منع شده اند.

لذا ما مردم (بخشی از نامه مردم ارداق) منطقه حركت غيرقانوني بخشدار ارداق (دشتابي) را به شدت محكوم نموده و ضمن داشتن حق پيگيري قانوني وارسال گزارش اين حركات مشكوك به مراجع ذيصلاح، درعين حال مراتب اعتراض خود را جهت رسيدگي عاجل توسط مسولين استاني، أعم از استاندارمحترم ٬ معاونين محترم استاندار و فرماندار شهرستان بويين زهرا و اعضاي شوراي نگهبان استان  و مراجع ذیصلاح اعلام مي نماييم ونسبت به تكرار چنين موارد تحريك آميز هشدار مي دهيم و مسولين بخش را به انجام وظايف قانوني ٬به دور از جانبداري  از کاندایداهای خاص توصيه مي نماییم.

اگرچه انتشار چنین مطالبی نیز به تایید و تکذیب شخص مورد نظر دارد اما با توجه به تجربه مشابه همکاران ما در رسانه های دیگر در مصاحبه با شیخ قدرت علیخانی تصمیم بر این شد که مصاحبه در این باره را به زمان دیگری موکول کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار