کلنگ ساخت نخستین هتل پنج ستاره در همدان با حضور مسئولان و برخی از فعالان بخش خصوصی بر زمین زده شد.
کد خبر: ۱۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸ 12 March 2015

کلنگ ساخت نخستین هتل پنج ستاره در همدان با حضور مسئولان و برخی از فعالان بخش خصوصی بر زمین زده شد.

به گزارش فارس؛ با حضور معاون امور عمرانی استانداری همدان، شهردار، سخنگو و اعضای شورای شهر همدان و عده‌ای از فعالان بخش خصوصی، کلنگ ساخت هتل پنج ستاره قصر شادی واقع در بلوار کولاب همدان بر زمین زده شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان در این مراسم اظهار کرد: طرح ساخت این هتل به مدت سه سال مورد بررسی قرار گرفته تا با نهایت دقت و مد نظر قرار دادن همه جوانب کار ساخته شود.

ریحان سروش‌مقدم با تأکید بر اینکه در طراحی این هتل مواردی چون منظر شهری و فضای شهری مورد توجه قرار گرفته، افزود: طرح بارها بعد از بررسی کمیسیون‌های مختلف تغییر کرده تا موارد مهم در شهر مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ساخت این هتل مشمول معافیت‌هایی شد که شورای شهر برای ساخت هتل‌های پنج ستاره در نظر گرفته که جا دارد از شورای شهر در این خصوص تقدیر کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان ادامه داد: مساحت زمین در نظر گرفته شده برای ساخت این هتل 11 هزار و 383 مترمربع است که قرار است ساختمان هتل در 6 طبقه و 19 هزار مترمربع زیربنا ساخته شود.

وی خاطرنشان کرد: برآوردهای اولیه نشان می‌دهد ساخت این پروژه 60 میلیارد تومان نیاز داشته باشد و بین 36 تا 40 ماه برای ساخت آن در نظر گرفته شده است.

سروش‌مقدم تأکید کرد: در مراسم کلنگ‌زنی از ذبح حیوان خودداری شد و به جای آن یک نهال کاشتیم تا سنتی جدید برای آغاز هر پروژه‌ای ایجاد شود.

مصطفی رسولی، شهردار همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه این ملک در کاربری گردشگری قرار دارد، گفت: معافیت‌های لازم برای ساخت این مجموعه توسط شورای شهر نیز در نظر گرفته شده است.

سخنگوی شورای شهر همدان نیز در این آیین تصریح کرد: در شورای چهارم پیش‌بینی احداث 10 هتل در شهر همدان صورت گرفته که ساخت تعدادی از آنها آغاز شده است.

کامران گردان تشریح کرد: به زودی کلنگ احداث یک هتل چهار ستاره نیز در بلوار بعثت به زمین زده خواهد شد.

محمودرضا عراقی، معاون عمرانی استاندار همدان نیز در پایان ابراز امیدواری کرد مسئولان دولتی در آینده در افتتاحیه‌هایی حضور یابند که متولیان آن بخش خصوصی هستند
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار