کد خبر: ۱۲۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹ 08 November 2015

فرماندار فردیس گفت: فرهنگ دوستی ومحبت در جامعه ارتقا پیدا کند.

به گزارش ایرنا،علی قنبر زمانی شامگاه شنبه در آیین گشایش موسسه خیریه خانه شریف فردیس افزود: محبت و دوستی اعتدال و میان روی را سرلوحه کار خود قرار داده و از افراط پرهیز کنید.

وی اظهار کرد: دینی که انسان دوستی سرلوحه قرار داده است برای انسانهای محروم و نیازمند کمک کنید.

وی افزود: دولت در کنار موسسات تلاش و همراهی می کند تجربه دوران دفاع مقدس نشان داده مردم در هشت سال جنگ با رژیم بعثی عراق کمکهای فراوانی کردند و اکنون نیز در قالب تشکل های مردمی وموسسات خیریه کمک می کند.

وی گفت: باید در جامعه برنامه ریزی صورت گیرد تا کسی بی سرپرست نباشد.

وی یاداور شد: بیش از 500 یتیم در شهرستان فردیس وجود دارد از این تعداد 400 یتیم تحت پوشش هستند و ماهیانه توسط افراد خیر و کمیته امداد امام خمینی مبالغی به آنها پرداخت می شود.

فرماندار فردیس گفت : موسسات خیریه می تواند پلی میان نیکوکاران و فضای احسان باشد و فرصتی برای خیرین و نیکوکارانی که قدم در راه انسانیت و نوع دوستی می گذارند.

وی از موسسه خیریه خانه شریف که یک مرکز شبانه روزی نگهداری کودکان زیر 15 سال است تقدیر و تشکر کرد.

مدیر موسسه خیریه خانه شریف فردیس نیز گفت: خانه شریف با نظارت سازمان بهزیستی و کمکهای مردمی در تلاش است تا با پرورش حس اعتماد و ایجاد امید در کودکان و مهارت آوری و ایجاد شرایط تحصیل و اموزش برای انها زمینه ساز رشد اعتدال فردی واجتماعی کودکان باشد.

شهر بانو فریز هندی افزود: این موسسه در بلوار مپنا به متراژ یک هزار و 500 متر در چهارطبقه با امکانات به روز و با همت هیئت امنای این مرکز و مشارکتهای مردمی با خرید این زمین برای گسترش کمی و کیفی اهداف این مرکز ایجاد امکانات ورزشی تحصیلی و فضای کارگاهی برای استفاده از فرزندان این مرکز و سایر مراکز آغاز شده است.

وی بیان کرد:شکل گیری موسسه خیریه شریف از سال 88 آغاز شد و در ابتدا با ورود پنج کودک شش تا هشت ساله محروم از خانواده آغاز تا امروز با حضور 35 فرزند شش تا 13 سال این خانه همچنان پویا رونده است.

وی گفت: حفظ و قرائت قرآن کریم ،زبان انگلیسی،خط ونقاشی خلاق ،موسیقی،سرود،روانخوانی،ورزش،کامپیوتر وداستان نویسی از دیگر فعالیت این مرکز در بحث اموزش است.

در افتتاح این موسسه جمعی از خیرین استانهای تهران والبرز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار