به گزارش خبرنگار تابناک تبریز از سراب، مقام شامخ بسیجی شهید مدافع حرم حجت اصغری شربیانی طی مراسمی در شهر شربیان گرامی داشته شد.
کد خبر: ۱۲۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ 07 November 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز از سراب، مقام شامخ بسیجی شهید مدافع حرم حجت اصغری شربیانی طی مراسمی در شهر شربیان گرامی داشته شد. این مراسم در فضایی سرشار از معنویت و حال و هوای عاشورایی و حسینی برگزار شد.در این مراسم امام جمعه محترم سراب و شربیان و مهربان و فرماندار محترم شهرستان سراب و نیرو های لشکری و کشوری بویژه مشاور اسبق معاونت نیروی انسانی سپاه سردار داوود روشنی با حضور در این مراسم در کنار عموم مردم یاد و خاطرۀ شهید مدافع حرم حجت اصغری شربیانیرا گرامی داشتند.

سردار داوود روشنی در حاشیۀ این بزرگداشت گفت: شهدای مدافع حرم ذخایر نسلهای آتی امت شیعه هستند. وی با اشاره به اهمیت و ارزش و عظمت ایثار، دلاوری و از خود گذشتگی این بزرگواران، بر ضرورت قدردانی و تجلیل و تکریم این ارزشها تأکید کرد.

وی در این باره گفت: تجلیل از مقام شهدا و ذکر یاد و خاطرۀ آنها کمترین کاری است که می توانیم برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهیم و باید خود را مکلّف به ادای دِین خویش در برابر شهیدان بدانیم.

مشاور اسبق معاونت نیروی انسانی سپاه شهدا را سرمایه های بزرگ ملی و معنوی برای همۀ اعصار و دوران ها دانست و گفت: با توجه به موقعیت کنونی جهان اسلام و شرایطی که پیش آمده، وجود این شهدا ما را در برابر آیندگان رو سفید خواهد کرد و خون شهیدان آبروی نسل ما را خواهد خرید. سردار روشنی: شهدا را تاریخ سازان انقلاب و نظام اسلامی دانست و تداوم و بقای این نظام را در گرو پیروی از راه آنها دانست.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
درود بر سردار اسلام
شما افتخار نظام، اسلام،ایران، و آذربایجان و سراب هستین.
خداوند توفیق دهد ادامه دهنده راه شهدا باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
انا لله و انا الیه راجعون. چه خوب رجعتیست رجعت با محوریت شهادت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :