مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی پروژه راه اصلی خلخال به فیروزآباد شتاب گرفته و بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.
کد خبر: ۱۲۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲ 05 November 2015
به گزارش ایرنا، خلیل محبت خواه روز پنجشنبه در جریان بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه های راه سازی خلخال افزود: راه اصلی خلخال فیروزاباد هم اکنون بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می شود با شتاب دادن به این پروژه تا پایان آبان ماه امسال تکمیل و به مرحله بهره برداری برسد.
وی که به همراه فرماندار و نماینده مردم خلخال در مجلس ازاین پروزه بازدید می کرد، اظهار کرد: افتتاح وبهره برداری کامل ازاین پروژه پس از نصب علائم، خط کشی و ایمن سازی جاده تا پایان سال جاری امکان پذیر خواهد شد.
محبت خواه به آغاز عملیات اجرایی تکمیل زیرسازی برای آسفالت جاده خلخال به اسالم اشاره کرده وگفت: این کاربا استفاده ازروش بازیافت و تثبیت با سیمان در این محور درحال اجرا است.
وی گفت: جاده خلخال به اسالم از محورهای مهم ارتباطی استان اردبیل است و قرارداد بازیافت و تثبیت با سیمان در طول 24 کیلومتر از مسیر این راه در گردنه الماس خلخال با پیمانکارمجری منعقد و عملیات اجرایی آن شروع شده است.
او اعتبار مورد نیاز برای این اجرای این عملیات را 80 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بازسازی این محور کوهستانی از اولویت های کاری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل است .
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به انجام مطالعات ارتقای سطح محور خلخال به اسالم ازیک راه فرعی درجه دو به راه اصلی تاکید و ابیان کرد: براساس طرح و نقشه تهیه شده با اجرای یک دهنه تونل در این محور نسبت به حذف گردنه الماس و رفع نقاط حادثه خیز نیز درآینده اقدام خواهد شد.
محبت خواه همچنین از ادامه علمیات اجرایی پروژه راه خلخال به درام دراستان زنجان خبر داد و گفت: این محور از محورهای شریانی و حیاتی در جنوب استان اردبیل محسوب و دراینده می تواند خلخال را از بن بست فعلی خارج سازد.
وی اظهارکرد: 120 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه درسال جاری تخصیص یافته واداره کل راه و شهرسازی استان برای تسریع درادامه عملیات اجرایی آن وتامین اعتبارمورد نیاز این راه اصلی شهرستان تلاش خواهد کرد.
خلخال درجنوب اردبیل و در همسایگی استان های گیلان ، زنجان و آذربایجان شرقی قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار