رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با اشاره به گذشت حدود هفت ماه از سال 94، از هیات وزیران خواست هرچه زودتر در خصوص افزایش حق مسکن کاگران تصمیم‌گیری کنند.
کد خبر: ۱۲۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 05 November 2015
رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با اشاره به گذشت حدود هفت ماه از سال 94، از هیئت وزیران خواست هرچه زودتر در خصوص افزایش حق مسکن کاگران تصمیم‌گیری کنند.

اولیاء علی‌بیگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس قانون، شورای عالی کار تنها می‌تواند به هیات وزیران پیشنهاد دهد و همه چیز در خصوص افزایش دستمزد کارگران باید به تصویب هیات وزیرات برسد.

وی ادامه داد: سال گذشته افزایش از 20 هزار تومان به 40 هزار تومان را برای حق مسکن کارگران پیشنهاد دادیم، اما با گذشت هفت ماه این پیشنهاد هنوز به تصویب هیئت وزیران نرسیده ‌است.

علی‌بیگی خاطرنشان کرد: از هیات وزیران انتظار داریم هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف این موضوع اقدام کنند.

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور افزود: این افزایش حق مسکن برای سال 94 بوده و هیچ ارتباطی با افزایش دستمزد در سال 95 ندارد و در خصوص افزایش دستمزد سال 95 در ماه‌های پایانی امسال تصمیم‌گیری می‌ شود.

علی‌بیگی با اشاره به شرایط سخت زندگی کارگران و اینکه تامین هزینه‌ها خصوصا هزینه مسکن برای آنها بسیار دشوار است، تاکید کرد: از هیئت وزیران انتظار داریم شرایط این قشر را در نظر بگیرند و بگونه ای تصمیم‌گیری کنند که فشاری به جامعه کارگری وارد نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار