رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با هشدار نسبت به افزایش حجم ورودی پرونده ها در سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: متاسفانه در این شرایط با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.
کد خبر: ۱۲۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 04 November 2015
عباس پوریانی روز چهارشنبه در دور چهارم بازدید از مجتمع های قضایی تهران، با حضور در مجتمع قضایی شهید بهشتی افزود: با وجود افزایش ورودی پرونده ها، با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.
وی با ابراز نگرانی از کمبود نیروی اداری و قضایی، خواستار توجه مسئولان در تأمین نیروی انسانی در دادگستری شد.

پوریانی با بیان اینکه در سال جاری بسیاری از همکاران با سابقه در محاکم تهران بازنشسته شده اند، گفت: از طرفی با بازنشسته شدن همکاران روبرو هستیم و از دیگر سو، با توجه به عدم جذب نیروی جایگزین، مشکلاتی برای دادگاه های عمومی و انقلاب تهران ایجاد شده است.

وی ادامه داد: از جمله مشکلاتی که عدم جذب نیروی جایگزین برای دادگاه های عمومی و انقلاب تهران ایجاد کرده این است که فشار کار مضاعف را متوجه دیگر همکاران کرده است.

پوریانی هدف از بازدیدها در دور چهارم را بررسی و تصمیمات کاربردی در جهت حل مشکلات و شنیدن نظرات همکاران بصورت مستقیم عنوان کرد. 

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در بخش دیگری از سخنان خود به قیام عاشورا و نهضت حسینی اشاره کرد و گفت: قیام عاشورا جاودانگی خود را مرهون پیام رسانی حضرت زینب(س) است و اگر نبود رسالت زینبی، امروز شاهد گسترش اسلام در جهان نبودیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار