فرماندارکوثر:
فرماندارکوثرگفت: سرانه ورزش شهرستان در استان اول است.
کد خبر: ۱۲۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 04 November 2015

به گزارش ایرنا، علیرضاعلیپور در جلسه بررسی وضعیت ورزش این شهرستان که با حضور روسای هیئت های ورزشی و برخی مسئولین استانی ترتیب یافت با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در بین مردم مخصوصأ جوانان، ورزش را یک امر واجب و ضروری در راستای سلامت جامعه خواند.
وی حضور بیش از 30 هیات ورزشی در کوثر را از افتخارات شهرستان دانست و افزود:هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به سطح مورد انتظار از شهرستان وجود داردو مردم و ورزشکاران کوثرشایسته کسب جایگاه بهتری درورزش هستند.
وی به کسب مقام اول والیبال این شهرستان دراستان اشاره کردوگفت: یکی از دلایل رونق همیشگی والیبال در این شهرستان، وجود استعدادها و ظرفیت های فراوان ورزشی است که باید با برنامه ریزی درست و فراهم آوردن امکانات اولیه، شناسایی و پرورش نسل جدیدوالیبال گیوی را در دستور کار قرار داد.
علیپور با اشاره به فعالیت های اداره ورزش و جوانان در سال جاری، اظهار کرد: مدیریت این اداره تمام تلاش خود را برای جذب نیرو های تخصصی در زمینه های مختلف و استفاده از پتانسیل های موجود در شهرستان به منظور پیش برد ورزش شهرستان کرده است.
وی درادامه بابیان اینکه موضوع ورزش بایددرسطح مدارس و آموزشگاهها تقویت و به ورزش پایه توجه شود ، ساماندهی اماکن ورزشی را جزء الویت های اصلی بهبود وضعیت ورزش شهرستان دانست .
وی در تشریح آخرین وضعیت ورزش در این شهرستان گفت: کوثر دارای بالاترین فضای ورزشی دراستان بوده و چهارصدورزشکار در این شهرستان سازماندهی و در حال فعالیت می باشند.
فرماندار کوثر با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان در زمینه ورزش ، ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولین استانی وضعیت ورزش شهرستان به سمت رشد و توسعه بیشتری حرکت نماید .
دراین جلسه مسائل ومشکلات حوزه ورزش موردبررسی قرارگرفت.
شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار