معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس از آمادگی کامل برای برقراری نظم و امنیت شهروندان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان در کرمانشاه برخوردار است.
کد خبر: ۱۲۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 03 November 2015
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس از آمادگی کامل برای برقراری نظم و امنیت شهروندان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در کرمانشاه برخوردار است.

سرهنگ برزو محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در خصوص اعمال تدابیر لازم در بحث امنیت و نیز روان سازی ترافیک طی روز ۱۳ آبان در کرمانشاه برنامه ریزی‌ های متعدد به عمل آمده و جلساتی نیز در استانداری برگزار کرده ایم.

وی افزود: تامین امنیت شهروندان، روانسازی ترافیک و نیز حضور پرسنل ناجا از اقدامات ما در راهپیمایی فردا است و با تمام امکانات و نیروها در جهت ارائه خدمت به مردم عمل می‌کنیم.

این مقام انتظامی مسیر میدان آزادی تا مسجد جامع را محل راهپیمایی بانوان و مسیر ۴ راه مدرس تا مسجد جامع را محل راهپیمایی آقایان عنوان کرد و گفت: راهپیمایی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح فردا آغاز و تا ساعت ۱۱ به طول می انجامد.

وی دکتر مقدم فر را سخنران مراسم فردا در مسجد جامع عنوان کرد و گفت: مردم ایران در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی در صحنه حاضر شدند و امید داریم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی نیز حضوری باشکوه داشته باشند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که مشارکت همگانی در راهپبمایی فردا در سراسر استان مورد توجه باشد.

سرهنگ محمدی در پایان گفت: شهروندان در خصوص مشاهده هر نوع مورد غیرامنیتی با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار