حسین فروزان
وی با رد برخی ادعاها در مورد نگاه مذهبی در سازمان در بحث اشتغال گفت: هیچ تفاوتی میان شیعه و سنی دربحث اشتغال سازمان وجود ندارد و ما بدنبال نخبگان برای آبادانی منطقه هستیم.
کد خبر: ۱۲۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 02 November 2015

ماکو

تابناک آذربایجان غربی به نقل از جوان پرس :مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو تصریح کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های منطقه، اولویت اصلی سازمان است.به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو، حسین فروزان، در نشست هم اندیشی با معتمدان، روحانیون و تحصیل کردگان عشایر با اعلام این مطلب گفت: آماده سازی زیرساخت‌ها گام اصلی توسعه توسعه منطقه است که به عنوان اولویت اصلی سازمان می‌باشد. در این راستا با تمام توان برای اتمام فرودگاه در تلاش هستیم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو به افتتاح بزرگترین پایانه صادراتی کشور ظرف ماه جاری اشاره و تصریح کرد: نگاه سازمان در آماده سازی زیر ساختها ملی و جهانی است و نه منطقه ای، از این رو تمامی زیر ساختها از جمله فرودگاه ماکو با هدف توسعه منطقه و جذب گردشگر و سرمایه‌گذار آماده می‌شود.

فروزان در ادامه به مشکلات موجود در مناطق عشایری اشاره کرد و خاطر نشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور به مسئولان، خدمت‌گذاری به مردم حل مشکلات آنان است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در ادامه به اختصاص چهار میلیارد تومان به بخش آموزش و پرورش منطقه اشاره کرد و گفت: از این مبلغ تاکنون سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان تخصیص یافته است.

وی با رد برخی ادعاها در مورد نگاه مذهبی در سازمان در بحث اشتغال گفت: هیچ تفاوتی میان شیعه و سنی دربحث اشتغال سازمان وجود ندارد و ما بدنبال نخبگان برای آبادانی منطقه هستیم.

در این نشست که با حضور مدیران سازمان، مسئولان محلی و روحانیون اهل تسنن و معتمدان و تحصیل کردگان عشایر ساکن منطقه آزاد ماکو، برگزارشد،ماموستا جاسمی از روحانیون اهل سنت ماکو ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این نشست هم اندیشی گفت: برگزاری این نشست‌ها دارای اهمیت است چرا که خروجی چنین جلساتی وحدت و برادری است.او به تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد وحدت و همدلی میان فرق اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان این انقلاب برای به هم زدن این وحدت به هر ترفندی دست می‌زنند تا این وحدت را از بین ببرند.وی به حضور مردم در تمامی صحنه های انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: در این راستا مسئولان هم باید به مناطق محروم جامعه توجه خاص داشته باشند.

در این نشست دو نفر از تحصیل کردگان و معتمدان عشایر نقطه نظرات خود را در مورد مشکلات و مسائل عشایر بیان کردند.همچنین در این نشست فیلمی از مشکلات زندگی عشایر که توسط روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو ساخته شده بود، پخش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار