نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی مهمترین هدف دشمن از مذاکره را نفوذ دانست و گفت: دشمن در سه حوزه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برای نفوذ گسترده در کشور فعالیت می کند
کد خبر: ۱۲۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷ 02 November 2015
نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی مهمترین هدف دشمن از مذاکره را نفوذ دانست و گفت: دشمن در سه حوزه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برای نفوذ گسترده در کشور فعالیت می کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،ستار هدایت خواه در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس افزود: یک اندیشکده آمریکایی اعلام کرده است که این کشور با هدف مذاکره به دنبال تغییر رفتار کشور نسبت به خود در کوتاه مدت و تغییر در اعتقادات مردم به صورت بلند مدت است تا از این راه ضربه های مهلکی را به کشور وارد کند.
دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه است و رمز موفقیت ما نیز وحدت و انسجام خواهد بود
وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه است و رمز موفقیت ما نیز وحدت و انسجام خواهد بود، ابراز داشت: در حوزه سیاسی دشمن در سه بخش شامل القای حاکمیت دوگانه و تفرقه، تطهیر چهره شیطان بزرگ و را اندازی جنبش های اجتماعی و مدنی به دنبال نفوذ است.
هدایت خواه راه مقابله با نفوذ دشمن در حوزه سیاسی را بصیریت دهی و حفظ وحدت با محور ولایت عنوان کرد.
عضو جبهه پایداری در ادامه به حوزه نفوذ دشمن در عرصه اقتصادی اشاره کرد و افزود: دشمن در این حوزه نیز با ترویج اقتصاد غربی و سرمایه گذاری، نفوذ به ساختار مدیریت اقتصادی و واردات بی رویه کالا به کشور حیطه نفوذ خود را گسترش خواهد داد.
هدایت خواه عنوان کرد: کشورهای غربی با خریداری مواد خام مانند نفت و معادن از ایران آنها را فرآوری و با قیمتی چند برابر به خودمان می فروشند که این امر به نوعی ضربه زدن به اقتصاد کشور است.
این فعال فرهنگی دامن زدن به مصرف گرایی و مصرف کالاهای خارجی و اخلال در بازار نفت را از دیگر توطئه های کشورهای غربی برای فشار به اقتصاد ایران عنوان کرد.
وی به نفوذ در حوزه فرهنگی پرداخت و تصریح کرد: دشمن در این حوزه برنامه های متعددی را به کار گرفته است که مهمترین آنها تلاش برای تغییر سبک زندگی(از اسلامی به غربی) ، تغییر ماهیت نظام خانواده، و نفوذ از طریق رسانه ها و شبکه های ماهواره ای را دردستور کار قرار داه است.
نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی راه مقابله با نفوذ دشمن در عرصه اقتصادی را نیز فرهنگ سازی و مطالبه گری در حوزه اقتصاد مقاومتی، ترویج فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی ، نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه و ترویج فرهنگ کار و تلاش و کارآفرینی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب تاکنون سه بار برای توجه به حوزه اقتصاد مقاومتی گلایه کرده اند و اخیرا نیز در دیدار اعضای هیات دولت وقتی معاون اول رئیس جمهور عملکردی را در این حوزه ارایه کردند، فرمودند: این کارها جزو فعالیت های روزمره است.
هدایت خواه افزایش سواد رسانه ای مردم و مدیریت اینترنت و شبکه های اجتماعی در خانه و خانواده را راهکارهای مقابله با نفوذ دشمن دانست و افزود: باید از ورود ماهواره به خانه ها به شدت جلوگیری کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار