کارشناس گردشگری:
کارشناس گردشگری و مدیر یکی از تورهای قزوین گردی با اشاره به ضعف در معرفی ظرفیت های شهر قزوین گفت:بسیاری از تور لیدر های بومی قزوین از اطلاعات اندکی برخوردارند که بسیار آسیب زاست.
کد خبر: ۱۲۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 31 October 2015
به گزارش تابناک از قزوین، محسن هدایتی مدیر تور گردشگری قزوین در بازدید تورلیدرها و مدیران تورهای گردشگری ایران از قزوین در گفت وگو با تابناک گفت: این تور در 2 اتوبوس از تهران به قزوین آمده است که همه شرکت کنندگان آن مدیران و تور لیدرهای گردشگری ایران و دنیا هستند که به طور تخصصی در این رشته فعالیت میکنند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین مشکلاتی که در معرفی شهر قزوین وجود دارد ناآشنایی مدیران تورها و تورلیدرهاست و تلاش ما از برگزاری برنامه های این چنینی معرفی جاذبه های بی نظیر قزوین به مردم است.

این کارشناس گردشگری با اشاره به همکاری بی نظیر تور لیدر های بومی قزوین با برنامه های گردشگری در شهر خاطر نشان کرد: در کنار همراهی و همکاری خوب این دوستان اما واقعا این تور لیدرها در بسیاری از موارد به طور تخصصی توانایی معرفی و شناساندن شهر قزوین را ندارند.

هدایتی افزود: آموزش و اطلاع رسانی در لیدر های قزوین در حد آموزش های تئوری بوده است و در مواردی که نیاز به فعالیت عملی است توانایی لازم را در ارایه کار ندارند.

وی تصریح کرد: همه شهرهایی که توانسته اند در زمینه گردشگری خوب فعالیت کنند همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی را داشته اند. ما در حال حاضر از ابتدای سال جاری هر هفته 2 تور گردشگری به استان قزوین اورده ایم اما همکاری درست و به موقع مسئولین را به خوبی در قزوین نداشتیم.

این مدیر گروه گردشگری افزود: سازمان نوسازی بهسازی شهرداری قزوین در این مدت همکاری خوبی با ما داشتند و به بهتر برگزار شدن چنین مراسماتی کمک های خوبی انجام دادند اما باز هم همکاری و همراهی بیشتر میتواند در این مسیر کمک کننده باشد.

هدایتی گفت: گردشگری یک سرمایه گذاری طولانی مدت است و مدیران نباید انتظار داشته باشند که در حال حاضر بتوانند در آمد خوبی از این طریق کسب کنند.

وی تاکید کرد: انتظار ما این است که در همه موارد با ما همکاری داشته باشند در این صورت ما هم این وعده را به مدیران قزوین می دهیم که عید امسال پر بازدید ترین تاریخ شهر قزوین باشد  و بیشتر از همیشه مردم شاهدحضور گردشگر باشند.

مدیر خدمات گردشگری تماشاگه راز گیتی خاطر نشان کرد: تورهای قزوین گردی از ابتدای امسال آغاز شده است و تورهای یک روزه قزوین گردی را با هدف معرفی شهر قزوین راه اندازی و آغاز به کار کرده است که در این مدت بیش از 1 هزار و 500 نفر از شهر قزوین بازدید کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار