استاندار ایلام:
استاندار ایلام با بیان اینکه باران در شب و روز گذشته در تاریخ این استان بی‌سابقه بوده است، گفت: وقوع سیل در اثر این بارش 6000 میلیارد ریال به ایلام خسارت زد.
کد خبر: ۱۲۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲ 29 October 2015
به گزارش تابناک ایلام، استاندار ایلام با بیان اینکه باران در شب و روز گذشته در تاریخ این استان بی‌سابقه بوده است، گفت: وقوع سیل در اثر این بارش 6000 میلیارد ریال به ایلام خسارت زد.

محمدرضا مروارید امروز
در گفتگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در شب و روز گذشته در شهرستان ایلام 281 میلیمتر بارش باران گزارش شده که در تاریخ استان ایلام بی‌سابقه است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: این مقدار بارندگی در این مدت در شهر ایلام کم‌سابقه بوده و خسارت‌های فراوانی به تاسیسات زیربنایی، خانه‌های مردم و مناطق تجاری، کشاورزی و غیره وارد کرده است.

وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران استان ایلام در اولین دقایق وارد عرصه شد، ادامه داد: با پیش‌بینی این شرایط و با وجود حجم وسیع بارندگی و سیل تدابیر لازم اندیشیده شد، اما در عین حال سه کشته و یک مفقود تا این لحظه از این سیل بر‌جای مانده است.

این مسئول اضافه کرد: در مجموع همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران از شب گذشته در صحنه حاضر بوده و برای امشب نیز آمادگی لازم را دارند و تاکنون میزان خسارت‌ها به طور کامل برآورد نشده اما براساس گزارش‌های اولیه تاکنون 6 هزار میلیارد ریال به استان ایلام خسارت وارد شده است.

مروارید تصریح کرد: با عنایت به اینکه سد ایلام گل آلود شده آب شرب شهر ایلام با مشکلاتی مواجه شده که با تانکرهای سیار کار آبرسانی انجام می‌شود.

بر اساس گزارش‌های غیر رسمی 5 هزار خانه و 500 دستگاه خودرو بر اثر جاری شدن سیل در ایلام دچار خسارت شده‌ است./پ
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار