چه بسا پدرانی که برای تامین هزینه تحصیل فرزند خود شبها را تا صبح در آژانسها، کارگاه ها و مراکز کارگری فعالیت می کنند اما هزینه های قانونی شهریه دانشگاه ها یک طرف و بی انصافی های مرسوم در برخی از موسسات دانشگاهی طرف دیگر پازل هزینه های دانشجویان را تشکیل می دهد.
کد خبر: ۱۱۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶ 27 October 2015
به گزارش تابناک مازندران، با آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها دانشجویان با تمنای آینده ای بهتر و ساختن سرنوشت خود در حالی پای به دنیای شگفت درسو بحث میگذارند که خیلی زود مشاهدات آنها موجب تغییر ذهنیات قبلی و روبرو شده با واقعیات تلخ مراکز دانشگاهی می شود.

دانشجویان با وجود مشکلات مالی خانواده ها ارتقای سطح علمی و تحصیلی خود را راه حل رسیدن به آینده مطلوب می دانند و چه بسا پدرانی که برای تامین هزینه تحصیل فرزند خود شبها را تا صبح در آژانسها، کارگاه ها و مراکز کارگری فعالیت می کنند اما هزینه های قانونی شهریه دانشگاه ها یک طرف و بی انصافی های مرسوم در برخی از موسسات دانشگاهی طرف دیگر پازل هزینه های دانشجویان را تشکیل می دهد.

در سال تحصیلی جاری یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه علمی و کاربردی استان مازندران در شهرستان بابل صحنه اقدامات عجیب و غریب برخی از افراد برای به اصطلاح "سرکیسه کردن" دانشجویان شده است.

در این بازار مکاره از فروش اجباری جزوه تکثیر شده توسط یک استاد و استفاده احتمالی از قوه قهریه برای عدم خرید جزوه تا فتوکپی با تعرفه 530 تومان با محاسبات عجیب و قریب! برای یک برگه یکطرفه در انتشارات به پیام خوش آمدگویی دانشگاه در ترم جدید به دانشجویان بدل شده است.

در شرایطی که این اقدامات کاسبکارانه قطعا از چشم مسئولان استانی و حتی متولیان دانشگاه مذکور پنهان مانده است در قدم نخست بدون ذکر نام دانشگاه نسبت به اطلاع رسانی اقدام شده است و بدیهی است در صورت عدم درمان این درد گزارش های بعدی مختصات بیشتری از این نوع برخورد کاسب کارانه رسانه ای خواهد شد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار