رئیس هیئت قایقرانی فریدونکنار گفت: کانوپولوی ایران با مربیگری بانوی فریدونکناری قهرمان آسیا شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 26 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان فریدونکنار، حمید امامی‌فر عصر امروز در نشست شورای استقبال از قهرمانان ورزشی فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار اظهار کرد: تیم ملی کاناپولوی بانوان کشور در رده جوانان توانست با قدرت به عنوان قهرمانی برسد.
وی با بیان اینکه کانوپولو بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا با یک بازیکن فریدونکناری حضور داشت، افزود: این دوره از مسابقات در کشور هنگ‌کنگ برگزار شد که به قهرمانی کانوپولیست‌های دختر ایرانی ختم شد.
رئیس هیئت قایقرانی فریدونکنار ادامه داد: تیم ملی کاناپولوی ایران در مرحله اول این دوره از رقابت‌ها که به صورت گروهی برگزار شد توانست هر سه حریف خود را از پیش رو بردارد.
امامی‌فر با اشاره به اینکه کانوپولیست‌های بانوی ما این مرحله را با برد شیرین دو بر یک برابر تیم ملی بانوان سنگاپور شروع کردند، خاطرنشان کرد: تیم ایران در بازی دوم خود 18 بر صفر تیم ملی کانوپولوی بانوان چین تایپه را درهم کوبید.
وی با بیان اینکه در بازی سوم نیز کار سختی نداشتیم و حریف را 12تایی کردیم، اظهار کرد: تیم ملی کانوپولوی بانوان جوانان ایران توانست در پایان مرحله گروهی در صدر جدول این گروه قرار بگیرد.
رئیس هیئت قایقرانی شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: همین صدرنشینی برای ما کافی بود تا پا در بازی پایانی بگذاریم و دوباره حریف تیم ملی سنگاپوری شویم که یک‌بار از سد این تیم گذشته بودیم.
امامی‌فر با اشاره به روحیه خوب کانوپولیست‌های جوان بانوی تیم ملی کشور در مسابقه فینال، بیان کرد: فینال را با اقتدار بردیم و در پایان بازی توانستیم با حساب پنج بر یک سنگاپور را ببریم.
وی کسب مقام قهرمانی تیم ملی کانوپولو جوانان بانوان جمهوری اسلامی ایران را به همه خانواده‌های کانوپولیست‌ها تبریک گفت و افزود: مازندران و به ویژه فریدونکنار سهم به‌سزایی در این قهرمانی داشت چرا که هدایت این تیم نیز بر عهده جمیله طهماسبی مربی فریدونکناری بوده است.
رئیس هیئت قایقرانی شهرستان فریدونکنار با تاکید بر اینکه قبل از اعزام این تیم به مسابقات آسیایی میزبان اردوی آماده‌سازی این تیم در فریدونکنار بودیم، تصریح کرد: فاطمه اسماعیل‌پور از فریدونکنار در این تیم عضویت داشت.
امامی‌فر در تشریح اسامی سایر کانوپولیست‌ها و کمک مربی تیم ملی کانوپولو جوانان بانوان جمهوری اسلامی ایران گفت: فاطمه جلیلیان، ملیکا برون، آمنه شیرزادی، مهتاب زهتاب، نادیا احمدی به عنوان بازیکن و زهرا اصلانی به عنوان کمک مربی در عضویت این تیم بودند
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار