رئیس ستاد انتخابات قزوین:
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: به مسئولان ادارات دولتی متذکر می‌شویم که هیچکس حق ندارد از بیت‌المال برای منافع شخص خاص یا گروه و جناحی استفاده کند.
کد خبر: ۱۱۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 22 October 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ایوب رحیمی در همایش شوراها و دهیاران بخش رودبارالموت غربی اظهار کرد: دولت تاکنون به دور از هیاهو در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم گام برداشته است و با وجود اینکه حملات بسیاری به دولتمردان می‌شود موفقیت‌های خوبی نیز در این زمینه به دست آمده است.

وی با بیان اینکه خیلی نگران انتقادات نیستیم، تصریح کرد: اگر انتقادات سازنده، دلسوزانه و در راستای اصلاح امور باشد از آن استقبال می‌کنیم، اما انتقاد نباید آرامش مردم و وحدت ملی را برهم بزند و قرار نیست برای رسیدن به خواسته‌های خودمان آرامش جامعه را به‌ هم بریزیم.

رحیمی آرامش و امنیت کشور را مرهون خون شهدا و فداکاری و ایثار رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: امروز همه ما باید قدردان خون شهدا و دلاورمردی آنان در راه دفاع از کیان میهن اسلامی باشیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های به دست آمده در مذاکرات اخیر هسته‌ای خاطرنشان کرد: اگر امروز رزمندگان ما در عرصه دیپلماسی با صلابت در برابر قدرت‌های جهانی می‌نشینند و از حقوق حقه ملت ایران دفاع می‌کنند به خاطر سلحشوری و دفاع غیرتمندانه در برابر هجوم استکبار در طول هشت سال دفاع مقدس است و این امر نشان می‌دهد ملت ایران قدرتمند و با اقتدار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: امروز یکی از صحنه‌هایی که می‌توانیم وحدت و اقتدار خود را در آن به دنیا نشان بدهیم مشارکت گسترده در صحنه انتخابات است.

رحیمی ایجاد فضای آرام و بانشاط برای برگزاری انتخابات را از جمله مهم‌ترین اولویت‌های پیش‌بینی شده در استان قزوین در سال جاری دانست و تصریح کرد: به مسئولان ادارات دولتی متذکر می‌شوم هیچ‌کس حق ندارد از بیت‌المال برای منافع شخص خاص و یا گروه و جناحی استفاده کند.

این مسئول اظهار کرد: هر کس در این زمینه تخلفی داشته باشد باید پاسخگوی تخلف خود باشد و نباید برای دنیای دیگران آخرت خود را بفروشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از رأی مردم به عنوان حق‌الناس یاد کرد و گفت: همه وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و به هر کسی رأی دهیم اشکالی ندارد، افرادی که مورد تأیید مراجع قانونی باشند، محترم هستند؛ باید با تمام توان در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و رقابتی تلاش کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار