مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از بررسی ثبت‌نام بیش از چهار هزار متقاضی مسکن ملی و جوانی جمعیت تا مرحله تایید نهایی طی سال ۱۴۰۲ در شهرستان جوانرود خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳ 13 April 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، شمس الله خدادادی به تشریح فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان جوانرود طی سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: طرح هادی در ۱۴ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال اجرا شده و همچنین طرح هادی ۸ روستا نیز بازنگری و تهیه طرح شده است.

وی با اشاره به بررسی ثبت نام بیش از چهار هزار متقاضی مسکن ملی و جوانی جمعیت تا مرحله تأیید نهایی در این شهرستان، افزود: عملیات اجرایی سازه‌ای ۲ پروژه مسکن ملی ۲۵۰ واحدی و ۵۳۱ واحدی طی سال گذشته در جوانرود آغاز شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از تکمیل ۷۰ فقره ساخت واحد مسکن روستایی در روستای صفی آباد در شهرستان جوانرود خبر داد و گفت: این تعداد هم اکنون در مرحله سفت کاری و شروع تحویل به متقاضیان قرار دارد.

خدادادی خاطر نشان کرد: همچنین طی سال گذشته درخواست ۱۸۰ فقره وام مسکن روستایی در این شهرستان تکمیل پرونده و معرفی به بانک شد.

به گفته وی، در سال گذشته واگذاری زمین رایگان به مالکین واقع در حریم راه صفی آباد در شهرستان جوانرود جهت بازگشایی و توسعه حریم راه این منطقه انجام شد.

خدادادی از صدور اسناد روستایی با همکاری اداره ثبت و اسناد این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: پیگیری و جواب استعلامات ادارات و متقاضیان پروانه ساختمانی روستایی از طریق پنجره واحد در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرفت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار