فرماندار صحنه از بازدید حدود ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: میزان بازدیدها نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ 06 April 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «غلامرضا شهبازی»اظهار کرد: از تاریخ ۲۴ اسفند۱۴۰۲ تا پایان روز ۱۲ فروردین امسال بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی شهرستان اسکان پیدا کردند.

فرماندار صحنه افزود: از این تعداد چهار هزار و ۴۱۱ نفر در مراکز اقامتی رسمی و مابقی در مراکز اقامتی غیررسمی اسکان پیدا کرده اند.

وی در خصوص میزان تردد جاده ای در شهرستان صحنه هم اظهار کرد: یک میلیون و ۱۱۰ هزار تردد از مبادی ورودی و خروجی شهرستان از آغاز اجرای طرح نوروزی ثبت شد که بهبود شاخص های امنیت سفر مد نظر قرار گرفت.

فرماندار صحنه با تاکید بر اینکه سلامت و کیفیت خدمات در اذهان مسافران باقی خواهد ماند و آن‌ها به عنوان سفیران گردشگری سبب معرفی بهتر این مناطق می‌شوند، بیان کرد: آماده سازی زیرساخت‌ها و نظم نظارت‌ها تاثیرگذاری خود را دارد تا هموطنان هم مبلغان خوبی برای شهر و استان ما باشند.

شهبازی به تاکید استاندار کرمانشاه بر تقویت حوزه گردشگری در سال جاری اشاره و تصریح کرد: یکی از سالم‌ترین و کم‌ هزینه‌ترین حوزه‌ها در راستای جذب توریست ارائه کیفیت مناسب و گام مثبت در حفظ این سرمایه در راستای معرفی بیشتر مناطق دیدنی شهرستان خواهد بود.

وی در خاتمه با قدردانی از اداره میراث فرهنگی که امسال غرفه‌های فرهنگی و گردشگری خوبی را در دربند صحنه دایر کرد، گفت: این اقدام علاوه بر درآمدزایی موجب جذب چشمگیر گردشگر می‌شود.

شهرستان صحنه در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار