کد خبر: ۱۱۶۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵ 02 April 2024

گردشگری رکن رکین توسعه پایدار مازندران است

استان سرسبز و زیبای مازندران قطعه‌ای از بهشت در ایران است که با وجود تمام جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، هیچ‌گاه برای سفر تکراری نمی‌شود. این دیار در همه‌ ایام سال از گردشگران زیادی میزبانی می‌کند و هتل‌های بین المللی میزبان واقع در شهرستان بابلسر سالانه مقصد اول گردشگران خارجی وداخلی و مکانی برای کنفرانسها و همایش های بین المللی و ملی است این شهرستان ساحلی سالانه برای استان ارزاوری قابل توجهی دارد و نامی اشنا در ۴ قاره اسیاست، بهمین منظور گپ و گفت خودمانی با فریدون حاجی بابایی سرمایه گذار گردشگری و مدیرعامل هتلهای میزبان که ارزاوری فراوانی برای مازندران داشته و مقصد اول گردشگران خارجی در مازندران است ، این صاحبنظر گردشگری بین المللی معتقد است رعایت استانداردهای بین المللی گردشگری، خدمات دهی خوب، استفاده از کادر اموزش دیده و متخصص می تواند سبب جذب توریسم و ارزاوری و رونق گردشگری و توسعه پایدار در مناطق توریستی شود.

-- لطفا بفرمایید در دنیای امروز یک توریسم ویا تورهای گردشگری چه معیاری برای اسکان هتل انتخاب می کنند؟

برای هر توریسم ویاتورهای گردشگری نکته اول تمیزترین و بهترین هتل ها مورد نظر است و طبیعتا هتل لوکس و مجلل درکنار ساحل دریا ویا دردل مزارع چشم نواز وهمجوار شالیزار ، مورد نظر گردشگران درتمامی کشورهای دنیاست

- سالانه از ۴ قاره جهان توریسم های فراوانی به شهر کوچک ساحلی بابلسر می ایند چگونه یک شهرکوچک میزبان توریسم ازکشورهای مختلف دنیاست ؟
بابلسرشهری است ساحلی که جاذبه هایش کم نظیر و دیدنی است.
شهری با نسیم روح نواز دریا و رودخانه.
توریسم به شهری سفر می کند که ,نگران اقامت ارامش بخش نباشید.

-- ایا بنظر جناب عالی زیرساخت های گردشگری ومجموعه پذیرایی و فرهنگ توریسم درمازندران برابر با کشورهای منطقه خاورمیانه ویا اروپاست ؟
بله فرهنگ پذیرایی و جاذبه های گردشگری فاکتور ی مهمی در جذب توریسم است در مازندران هتلهایی که دراستاندارد بالا و همتراز هتلهای خاورمیانه و اروپا وجوددارد وهرچند ما هتلداران باید تلاش مستمر داشته باشیم تا ازرقابت با کشورهای منطقه و اروپا کم نیاوریم و سرمایه گذاری دراین بخش گردشگری،مساوی با اشتغالزایی مولد و توسعه پایدار و ابادانی کشور است فی المثل ما ظرفیتها وپتانسیلهایی بکر خدادادی داریم که کشورهای همسایه ما ندارد.این زیبایی بکر طبیعت بابلسر در خاورمیانه وکشورهای عرب که صرفا دارای هتلهای لوکس می باشند اما این طبیعت دلربا راندارد ، من عمیقا باوردارم فرهنگ پذیرایی دریک شهرکوچک ساحلی بابلسربرابر با کشورهای اروپایی است - مجموعه هتل ها و رستوران های میزبان، با داشتن رستورانهای متنوع ازغذاهای اروپایی ، اسیایی ،و.. هرسلایقی را راضی و خشنود نگه می دارد و دریافت تعدد تقدیرنامه ها وسپاس ازشخصیت های بلند پایه سیاسی، ورزشی. علمی اقتصادی جهان گویای این واقعیت است که هتلهای زنجیره ای میزبان بابلسر همگام با نیازدنیا حرکت می کندو با یفین عرض،می کنم مسیرپیموده شده مسیر درستی بوده است

-- دراین سالیان مستمرا چگونه توانسته اید از تمام نقاط،دنیا جذب توریسم داشته باشید و پرترافیک ترین هتل درمازندران باشید ؟
استراتژی هتل های میزبان رعایت و حفظ تکریم وتقدیس توریسم و فراهم کردن شرایط محیطی برای حظ بردن از طبیعت و لذت بردن از سیاحت برای توریسم است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار