مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: فعالیت نمایشگاه قرآن و عترت در کرمانشاه در قالب ۴۱ غرفه تا بیستم فروردین‌ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲ 06 April 2024

پوریا جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت امسال در کرمانشاه در قالب ۴۱ غرفه در راستای معرفی دستاوردهای قرآنی ادارات و سازمان‌های استان و پخش فیلم و اجرای نمایش‌های قرآنی و دینی از ۱۶ تا ۲۰ فروردین ماه در پارک شاهد برپا است.

وی افزود: دبیرخانه کانون خدمات رضوی استان کرمانشاه، نهضت پیشرفت بانوان، روایت مادران مقاومت انتشارات کتاب شهر، حوزه‌های هنری استان، پاتوق کتاب، فروشگاه سلامت عرضه محصولات طبیعی، قرارگاه قرآنی، اداره‌کل آموزش و پرورش استان و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از جمله این غرفه‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه، دارالقرآن حوزه علمیه استان کرمانشاه، دانشگاه رازی، ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان، ادره‌کل کتابخانه‌های عمومی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و موسسه قرآنی میراث ماندگار اوقاف نیز در این نمایشگاه غرفه‌دار هستند.

وی ادامه داد: کلاس آموزشی قرآن کریم خردسالان، غرفه قرآن و سلامت دانشگاه علوم پزشکی، ادره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت هنری و سینمایی، کانون پرورش فکری و عرضه فروش محصولات تولیدی عفاف و حجاب از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است.

جلالی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با ۱۰ تا ۴۰ درصد تخفیف در راستای معرفی دستاوردهای قرآنی ادارات و سازمان‌های استان و پخش فیلم و اجرای نمایش‌های قرآنی و دینی از ۱۶ الی ۲۰ فروردین‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در پارک شاهد بر پا است که از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ ظهر ویژه بازدید مدارس و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ نیز برای بازدید عمومی در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار