رییس کل دادگستری استان خوزستان گفت: ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر در استان با پیگیری ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به کار بازگشتند و یا از اخراج آن‌ها جلوگیری شد.
کد خبر: ۱۱۶۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷ 02 April 2024

تابناک خوزستان: به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، علی دهقانی سه‌شنبه در این خصوص بیان کرد: با ورود به‌موقع دستگاه قضای استان در راستای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی از بیکاری کارگران این واحدها جلوگیری شد.

وی با اشاره به ظرفیت اقتصادی بالای استان، افزود: این مهم یکی از اولویت‌های دادگستری خوزستان در سال ۱۴۰۲ بود و ضمن رفع مشکلات حقوقی واحدهای تولیدی، از توسعه خطوط تولید این واحدها به طور جدی حمایت شد.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: هرچه دستگاه قضایی حمایت موثرتری از تولید داشته باشد، شاهد ارتقای امنیت و آرامش در جامعه خواهیم بود.

وی افزود: جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و هدررفت تجهیزات این واحدها از اقداماتی است که موجب افزایش تولید و اشتغال در خوزستان خواهد شد.

دهقانی با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از شرکت‌های دانش بنیان، ادامه داد: طرح‌های اجرایی صنعتی باید در راستای توسعه استان باشند و از اجرای طرح‌های بدون مطالعه صحیح و بررسی دقیق علمی، کاربردی، زیست

محیطی، اقتصادی و … که احتمال می‌رود به دلایل مختلف ناتمام بمانند، پرهیز شود.

وی هدف از تشکیل این ستاد را بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی و کمک به رفع موانع تولید دانست و تصریح کرد: در این مدت ۲۶۲ درخواست وارده به دبیرخانه این ستاد رسیدگی و مختومه شد.

۲ هزار واحد تولیدی فعال و ۲ هزار واحد تولیدی در دست ساخت در خوزستان وجود دارد.

منبع/ایرنا

برچسب ها: دادگستری ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار