شهردار آبادان گفت: سه اردوگاه نوروزی با ظرفیت اسکان بیش از ۳۰۰ چادر برای اسکان گردشگران نوروزی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ 17 March 2024

تابناک خوزستان: یاسین کاوه‌پور گفت: این اردوگاه‌ها در سالن‌های ورزشی ولیعصر (عج)، چند منظوره شهدای شهرداری و مرکز چادری برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: سالن ولیعصر با گنجایش ۱۰۰ چادر، سالن چند منظوره شهرداری نیز با ظرفیت برپایی ۵۰ چادر و همچنین مرکز چادری واقع در بلوار دوم مهر آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

شهردار آبادان افزود: در سه کمپ شهرداری آبادان تجهیزات پخت نان و فروش آش و خوراک غذایی نیز برای میهمانان فراهم خواهد بود.

کاوه‌پور با اشاره به تلاش شهرداری آبادان برای آماده سازی بوستان‌های شهری برای تفریح و شادی شهروندان و میهمانان در تعطیلات نوروزی بیان کرد: علاوه بر برگزاری جشن‌های مختلف، اسکله قایقرانی حاشیه بهمنشیر نیز برای ارائه خدمات تفریحی به مسافران آماده شده است.

وی به برپایی مضیف در ورودی‌های آبادان برای استقبال از میهمان نوروزی اشاره کرد و ادامه داد: در راستای خدمات دهی به میهمانان نوروزی ۱۵۰ چشمه سرویس بهداشتی در مناطق سه گانه شهری آبادان پیش‌بینی شده است.

شهردار آبادان گفت: یکی از مواردی که به صورت جدی در ستاد نوروزی آبادان دنبال می‌شود معرفی جاذبه‌های گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی این شهر است که در این راستا چهار دستگاه مینی‌بوس گردشگری برای بازدید مسافران از اماکن تاریخی، مذهبی و تفریحی این شهر به ‌صورت رایگان با استقرار در مراکز نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به استقرار سه ایستگاه از من بپرس اضافه کرد: مسافران نوروزی در بدو ورود به آبادان از طریق کیوسک‌های راهنمای از من بپرس و بنرهای نصب شده در نقاط مختلف شهر اطلاعات لازم و مورد نیاز خود را کسب خواهند کرد.

کاوه‌پور افزایش کیفیت خدمات را مهمترین هدف ستاد نوروزی شهرداری آبادان برشمرد و اظهار کرد: تلاش شهرداری آبادان خدمت رسانی با کیفیت به صورت شبانه روزی به مسافران نوروزی است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار