استاندار کردستان گفت: سال آینده، تمرکز دولت در استان روی توسعه زیربناها، افتتاح پروژه‌های کلان، اشتغال فارغ‌التحصیلان، نوسازی مدیریتی در حوزه‌های مختلف و ارزیابی‌های جدی خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 13 March 2024

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز (۲۳ اسفند ماه) در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان، اظهار کرد: ماه رمضان فرصتی برای تذکیه نفس و رهایی از بند هوس‌هایی است که انسان دچار آن‌ها می‌شود و تمرینی برای تحمل مشقت‌ها و ایجاد آرامش در وجود خویش از طریق نماز و روزه است.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی موظف به ارسال وارائه گزارش از اقدامات خود در راستای تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم در شورای برنامه‌ریزی استان هستند، ادامه داد: ارائه ندادن گزارش از سوی دستگاه‌های اجرایی به معنی بی‌اعتنایی به در اولویت نبودن و بی‌برنامه بودن در زمینه تحقق شعار سال است.

استاندار کردستان گفت: سالی که پشت سر گذاشته شد با همه سختی‌ها و چالش‌های آن، سال خوبی برای کردستان بود و این امر به معنی انکار ضعف‌ها و کاستی‌ها نیست.

وی سفر رئیس جمهوری و بهره‌برداری از پروژه‌های کلان را از اتفاق‌های مهم امسال در کردستان دانست و بیان کرد: در دی ماه امسال، تغییرات زیادی در فضای سیاسی و اجتماعی استان به‌وجود آمده است. پشتیبانی و اعتماد دولت به دستگاه‌های اجرایی و حوزه مدیریتی استان موجب بهبود فضای استان شده است.

زارعی‌کوشا اظهار کرد: ما از گذشته تاکنون پای انقلاب بوده‌ایم و خدمت به مردم را افتخار بزرگی می‌دانیم و با وجود توهین‌ها و تهدید‌های زیادی که از سوی دشمنان شنیده و دیده می‌شود، امنیت روانی مردم را در اولویت قرار داده‌ایم. مردم کردستان، هوشیار و نجیب هستند و بار مسؤولیت دولت در برابر این مردم هر روز سنگین‌تر می‌شود.

وی افزایش ارتباط با مردم را در استان کردستان امری ارزنده و مهم ارزیابی کرد و گفت: تحقق این مهم و ادامه مسیر بهبود ارتباط دولت با مردم در سال آینده با قوت تداوم می‌یابد، چون حضور میان مردم برکات بسیار زیادی داشته است.

به گفته او، مشارکت مردم کردستان در انتخابات امسال نسبت به دوره‌های قبل کاهشی نبود و با وجود هجمه‌های سنگینی که برای مشارکت نکردن مردم در انتخابات از سوی دشمنان شد، بسیاری از مردم کردستان پای صندوق رأی حاضر شدند.

استاندار کردستان افزود: سال آینده تمرکز دولت در استان روی توسعه زیربناها، افتتاح پروژه‌های کلان، اشتغال فارغ‌التحصیلان، نوسازی مدیریتی در حوزه‌های مختلف و ارزیابی‌های جدی خواهد بود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار