نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه امسال تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ 02 March 2024

به گزارش تابناک رضوی متن این پیام تقدیر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قَالَ اَلرِّضَا عَلَيْهِ السَّلاَمُ: مَنْ لَمْ يَشْكُرِ اَلْمُنْعِمَ مِنَ اَلْمَخْلُوقِينَ لَمْ يَشْكُرِ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ.

اکنون که در سایه توجهات حضرت بقیة الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء) و در مقام اجابت فرامین و منویات مقام معظم رهبری (دام بقائه)، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را سپری کردیم، جا دارد از حضور غیرتمندانه، پرشور و به موقع شما عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

مردم فهیم و قدرشناس میهن عزیزمان ایران، برای نقش بر آب کردن توطئه های دشمن زبون با حضور در میادین سیاسی و اجتماعی ثابت کرده اند که استکبار جهانی هرچند فکر می کند میتواند با نیرنگ، دسیسه و کینه ورزی ها، دلسردی در دل مردم ایجاد کند، اما این ملت در بزنگاه های انقلاب همواره با حضور هوشمندانه و آگاهانه خود دسیسه های خباثت آلودشان را ناکام و نافرجام خواهد گذاشت.

دشمنان ایران اسلامی فراموش کرده‌اند که مردم مؤمن این دیار قدردان کسانی هستند که به برکت جاری شدن خونشان در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از وطن در سالهای اخیر، کشور و نظام بیمه و مصون از هر خیانتی خواهد بود؛و اکنون نیز به سرمایه هایی مباهات و افتخار میکنند که نقش ارزشمند و اثرگذاری در مسیر مردم سالاری دینی و توسعه ایران قوی خواهند داشت‌.

دشمنانی که قسم خورده بودند این مردم زمستان امسال را نخواهند دید و تمام توان خود در تمام زمینه ها را خرج بر اندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده بود، حال شاهد آن است که چگونه از نوبهاران رأی اولی تا موی سفیدان و سالخوردگان همه و همه آمده بودند تا سردی این زمستان با گرمی دلچسب حضورشان نادیده گرفته شود و هیچ چیز در مسیر رشد و سعادت و تعالی این عزیز مردم سد و مانع نخواهد شد.

شیرینی این حضور امیدبخش به فردای روشن ایران اسلامی گوارای وجودتان باد.

در نهایت از همه شما دست اندرکاران برگزاری هرچه باشکوه تر این انتخابات در کلیه دستگاه های نظارتی و امنیتی تا فعالان رسانه که در جهت پوشش و نمود هرچه بهتر این اتفاق عظیم یاری کرده اند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال توفیقات روزافزون ملت ایران را مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار