مردم همیشه در صحنه و شهید پرور شهرستان اسلامشهر با حضور در پای صندوق های رای به نامزدهای برگزیده شان رای دادند.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ 01 March 2024

به گزارش خبرنگار «تابناک تهران»، باتوجه به فرارسیدن جمعه ۱۱ اسفندماه روز برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، مردم همیشه در صحنه و شهید پرور شهرستان اسلامشهر با حضور در پای صندوق های رای به نامزدهای برگزیده شان رای دادند.

به گفته حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر در این شهرستان ۳۹۶ هزار نفر واجد رای دادن هستند که برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم، ۳۱۲ شعبه اخذ رای برای ۳ بخش اسلامشهر، احمدآباد مستوفی و چهاردانگه مد نظر قرار گرفته است.

مردم شهرستان اسلامشهر پرشور پای صندوق ها آمدند

فرماندار اسلامشهر نیز با تشریح اقدامات صورت گرفته توسط کمیته های ستاد انتخابات و هیات های اجرای، نظارت و بازرسی شهرستان پرداخت و گفت: امروز جمعه ۱۱ اسفندماه کار رای گیری در ۳۱۲ شعبه اخذ رای با مشارکت ۸ هزار نفر عوامل اجرایی آغاز شد.

استاندار تهران روز پنجشنبه به صورت سرزده در فرمانداری اسلامشهر حضور یافت و از بخش های مختلف ستاد انتخابات این شهرستان بازدید کرد.

علیرضا فخاری در ادامه این بازدید در سخنانی در جمع اعضای ستاد انتخابات شهرستان ضمن قدردانی از فعالیت هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی و تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار داشت: به مردم عزیز قول دادیم امانت دار آرای مردم باشیم و نباید حتی یک رای له یا علیه کسی جابجا شود.

وی تصریح کرد: از مردم عزیز استان تهران نیز دعوت می کنیم تا فردا با شور، نشاط و اشتیاق با تدبیر و تدبر لازم برای انتخاب اصلح ترین فرد که شایستگی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را دارد پای صندوق های رای بیایند.

استاندار تهران با بیان اینکه فضای رقابت و پوشش های تبلیغاتی در اسلامشهر متمایز از سایر شهرها بود ادامه داد: امیدواریم در روز رای گیری نیز مشارکت مثال زدنی اتفاق بیفتد و تمام کسانی که دل در گرو استقلال، پیشرفت و توسعه کشور دارند با تبعیت از فرمایشاتی که مقام معظم رهبری داشتند، مبنی بر ضرورت های حضور و تاکید ایشان برای چگونگی حضور در انتخابات، آرای خود را به صندوق ها بیاندازند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: سه هزار و ۶۵۱ کاندیدا در ۶ حوزه انتخابیه این استان برای بدست آوردن ۳۵ کرسی مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند.

سیدعباس جوهری روز چهارشنبه گذشته اظهار کرد: بطور متوسط برای هر کرسی نمایندگی مردم این استان در مجلس شورای اسلامی ۱۰۴ نفر باید رقابت کنند.

وی افزود: از مجموع این تعداد، سه هزار و ۳۷۹ نفر در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای کسب ۳۰ کرسی رقابت دارند که بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار