دکتر حسین دشتبان، مدرس دانشگاه و دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی طی بیانیه و فراخوانی عمومی از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ 28 February 2024

به گزارش تابناک رضوی متن کامل این فراخوان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
" ألا کُلُّکُم راعٍ و کُلُّکُم مَسؤولٌ عَن رَعِیَّتِه"
با سلام و احترام محضر برادران و خواهران گرامی
باری فرصت آزمون دیگری فرا رسیده تا خود را در ترازوی سنجش خالصانه بیازماییم و علی رغم کاستی ها و خلأها تلاش نماییم و کلام وحی « وَتَعاوَنوا عَلَى البِرِّ وَالتَّقوىٰ» را سرلوحه قرارداده و با تعاون و مشارکت در جولانگاه بزرگ و عرصه انتخابات کشور نقش آفرینی نماییم و آنچه را که در بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در "بیانیه گام دوم انقلاب " آمده و فصل الختام است و توصیه های اساسی در پرتو امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده مطمح نظر است ، جامه ی عمل بپوشانیم . بیاناتی که در سایه عمل به آنها جامع نگری مشهود است : نمادهایی مبتنی بر علم و پژوهش ، معنویت و اخلاق ، دستیابی به اقتصاد قوی ، اجرای عدالت و مبارزه با فساد ، استقلال و آزادی ، عزت و اقتدار ملی روابط خارجی عزتمند و تعامل خردمندانه با جهان با رعایت مرزبندی با دشمن و سبک زندگی اسلامی _ ایرانی و این مهمات فراهم نخواهد شد مگر در سایه ی حضور همه جانبه آحاد ملت در انتخابات و گزینش اصلح .
اینجانب نیز به سهم خود فارغ از هرگونه جهت‌گیری سیاسی ، ملت شریف ایران را بار دیگر به آزمون پر اهمیت انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت می‌نمایم تا با حضور حداکثری در یازدهم اسفند ۱۴۰۲ و انتخاب درست برای رشد ، تعالی و پویایی میهن و افتخارآفرینی نسل‌های آینده ی کشورمان گامی استوار برداریم.
مبارزه با فساد و توسعه همه جانبه کشور جز با انتخاب تصمیم گیران و قانون گذاران صالح به وجود نخواهد آمد.
امید که با حضور یکایک آحاد ملت، بار دیگر با اتحاد همه ی مردم شریف ایران منویات و توصیه های رهبری معظم انقلاب را عملی سازیم و برگ زرین دیگری در تاریخ این کشور رقم زنیم .

ارادتمندتان :
خادم الرضا ، حسین دشتبان.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار