قرارگاه نوروزی بسیج سازندگی استان قزوین با هدف تامین بخشی و گسترش گفتمان جهادی در سطح جامعه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ 27 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: این قرارگاه نوروزی با هدف تامین بخشی و گسترش گفتمان جهادی در سطح جامعه و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری در قالب پیام ۹ بند خطاب به گروه‌های جهادی کار خود را آغاز کرده و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داد.

سرهنگ مهدی صادقپور افزود: پنج هزار جهادگر در قالب ۷۰۰ گروه جهادی ودر ۱۲ عرصه در این طرح فعالیت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: جهادگران در دو بازده زمانی از دهم تا ۲۹ اسفندماه و از یکم تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌های عمرانی، فرهنگی و بهداشتی را در مناطق محروم استان قزوین ارائه خواهند داد.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان گفت:: این گروه‌ها در عرصه‌هایی همچون پزشکی، دامپزشکی، اشتغال، محرومیت زدایی و عمرانی و اقتصاد مقاومتی فعالیت میکنند.

وی اضافه کرد: اردو‌های جهادی زمینه مردمی سازی امور و حضور مردم در میدان پیشرفت و توسعه کشور را فراهم می‌کند و این یکی از بزرگترین دستاورد‌های فعالیت‌های جهادی است.

رییس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: امیدآفرینی مهمترین ثمره اردو‌های جهادی به شمار می‌رود و جوانان در گروه‌های جهادی تلاش می‌کنند با تمام توان و خالصانه بهترین خدمات را ارائه دهند.

وی یادآور شد: در حوزه حمایت از اشتغال نیز در قالب تبصره ماده ۱۶ بیش ز ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل داده شده و برای هزار و ۵۰۰ نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار