کد خبر: ۱۱۵۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ 27 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شهدا چراغ راه هستند، در انتخابات شاید راهمان گم کنیم باید از خودمان بپرسیم که اگر شهدا زنده بودند در انتخابات شرکت می‌کردند که پاسخ مثبت است.

بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دومین یادواره شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، ضمن گرامیداشت ایام اظهار کرد: این عنوان که "شهدا سنگ نشانند که ره گم نشود" نشان خوبی است اما شهدا چراغ راه هستند. 

 

برای اتخاذ تصمیم درست در انتخابات شهدا چراغ راه هستند  

 

وی با بیان اینکه گاهی راه گم می‌شود، افزود: القای شبهه، تبلیغات دروغین، مسموم کردن ذهن‌ها در جنگ رسانه ای دشمن اتفاق میافتد که خیلی از جنگ سخت بدتر است و باید جدی تر بگیریم چرا که انسان را این رو و آن رو می‌کنند برای اینکه حقیقت را پیدا کنیم شهدا چراغ راه هستند.

آیت الله محمدی لائینی اعلام کرد: تمام رسانه‌های بیگانه از ماه‌ها قبل بر علیه شرکت در انتخابات شروع به تبلیغات کردند، بمباران، آتش‌باران، منفی‌بافی، ناامیدساختن، سیاه نمایی و موارد دیگر.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: اگر از شهدا سوال کنیم که در انتخابات شرکت کنیم قطعا می‌گویند شرکت کنیم پس راه شهدا به ما نشان می‌دهد که چه کاری انجام بدهیم.

امام جمعه ساری تاکید کرد: ما باید دانشجویان در تراز انتظار و انقلاب اسلامی داشته باشیم، اگر بخواهیم نمونه ای برای جوان و دانشجوی در تراز انتظار معرفی کنیم مصداقی بهتر از شهیدان پیدا نمی‌شود، انتظارمان هم همین است.

این مسئول همچنین بیان کرد: اگر خودمان را به واژه‌های مقدس و صف‌های زیادی شهیدان همچون بصیرت، معرف، عشق به ولایت، روح عبادت و معنویت، عرفان، از دنیا گذشتگی، صفای نفس، خلوص و اخلاص ایثار و فداکاری شهیدان بی‌آراییم قطعا در تراز و زمینه‌ساز انتظار خواهیم بود.

آیت الله محمدی لائینی اینکه ما برای کسی بزرگداشت برگزار می‌کنیم که نامش را نمی‌دانیم فقط برای ما راه و کار فداکارانه‌اش، ارزش‌مداری و ولایت‌مداری آنها مهم است، شما دانشجویان در اینجا هم فن و حرفه علمی و هم فن و حرفه معنوی و دینی بیاموزید. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار