مدیر درمان تأمین اجتماعی کرمانشاه خبر داد؛
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در یازده ماهه امسال ٢ میلیون و ٧٠٠ هزار مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان کرمانشاه داشته‌ایم که در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ 27 February 2024

میثم حجتی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: مجموعه سازمان تأمین اجتماعی در حوزه درمان به بیمه شدگان خدمات خوبی ارائه می‌دهد.

وی افزود: در ٢ حوزه درمان مستقیم و غیر مستقیم فعال هستیم درمان مستقیم در مراکز ملکی است که بیمه شدگان آن‌ها را می‌شناسند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: مراکز طرف قرارداد را در قالب غیر مستقیم داریم یعنی تمام آن مراکزی که تحت عناوین مختلف به بیمارستان‌های خصوصی، داروخانه‌ها، مطب پزشکان و تمام امکاناتی که در اختیار مردم است و از طریق معاونت خدمات راهبردی ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در یازده ماهه امسال شاهد افزایش مراجعه و ارائه خدمات هستیم و در قیاس با سال گذشته در حوزه‌های مختلف حدود ٢۵ درصد افزایش مراجعه داریم که قابل توجه است.

این مقام مسئول اذعان کرد: در سال ١۴٠١ سه میلیون و ٢٠٠ هزار مراجعه داشته‌ایم و اکنون این مراجعات به ٢ میلیون و ٧٠٠ هزار مورد رسیده است و پیش‌بینی می‌کنیم در ٢ ماه باقیمانده رکورد سال قبل را بزنیم در واقع به ازای هر بیمه شده چهار مراجعه داشته‌ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار