رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در حال حاضر در محورهای مواصلاتی استان قزوین شاهد بارش برف هستیم اما وضعیت ترافیکی در محورهای استان روان و عادی است، پیش‌بینی می‌شود با توجه به بازگشت مسافران در ساعات پایانی روز، عصر امروز وضعیت ترافیکی راه‌ها نیمه‌سنگین باشد.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ 25 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: اکنون در محورهای مواصلاتی استان قزوین شاهد بارش برف هستیم و مطابق پیش‌بینی هواشناسی، این بارش‌ها تا شب ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بارش هوا علاوه بر برودت هوا موجب لغزندگی معابر و کاهش دید افقی می شود، بنابراین هموطنان عزیز از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیکی در محورهای استان روان و عادی است، پیش‌بینی می‌شود با توجه به بازگشت مسافران در ساعات پایانی روز، عصر امروز وضعیت ترافیکی راه‌ها نیمه‌سنگین باشد.

وی بیان کرد: به رانندگان عزیز توصیه می‌کنیم ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی، فاصله طولانی را رعایت کرده و از عجله و شتاب پرهیز کنند، همچنین لازم است با توجه به لغزنده بودن راه‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

ذاکری‌منش خاطرنشان کرد: رانندگان عزیز اگر در نقاطی از مسیر با کولاک مواجه شدند و رانندگی برایشان مشکل شد، حتماً توقف کرده و در پارکینگ‌ها و مجتمع‌های رفاهی استراحت کنند و زمانی که شرایط جوی عادی شد به مسیر خود ادامه دهند، چرا که این کولاک‌ها مقطعی و زودگذر است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار