مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: حضور کاندیدا‌ها در جشن نیمه شعبان مانعی ندارد، اما تبلیغات ممنوع است و نصب بنر و فعالیت‌های انتخاباتی فقط در ستاد‌ها امکان پذیر است.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 24 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، محمد خورشیدی در نشست خبری جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان با اصحاب رسانه که ۵ اسفند در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از راهبرد‌های اساسی و سیاست‌های کلان دولت فضاسازی در جهت ایجاد نشاط اجتماعی است چرا که ما وظیفه داریم زیرساخت‌های لازم در جهت حضور مردم برای میلاد ائمه و دیگر جشن‌ها را فراهم کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها مردمی‌سازی امور است تا فعالیت‌ها به مردم سپرده شود و یک چرخش تحول‌آفرین برپا شود و مردم بتوانند نقش آفرینی کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین در خصوص جشن نیمه شعبان تصریح کرد: علاوه بر جشن بزرگ نیمه شعبان که فردا در خیابان شهدا برگزار می‌شود امشب نیز در ۲۰ محله جشن بزرگداشت نیمه شعبان و در ۱۰ مسجد و امامزاده جشن احیای نیمه شعبان برگزار خواهد شد؛ همچنین کار ویژه‌ای صورت گرفته تا در تمامی شهرستان‌ها نیز برای اولین بار جشن خیابانی برگزار شود.

وی ادامه داد: در راستای جشن بزرگ نیمه شعبان در خیابان‌های شهر قزوین و شهرستان‌ها به صورت متمرکز نورافشانی برگزار خواهد شد و فردا از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ شب محدودیت ترافیکی در خیابان شهدا اعمال می‌شود و امکان دارد این محدودیت تا ساعت ۲۳ نیز تمدید شود.

خورشیدی در ادامه بیان کرد: محدودیت ترافیکی در خیابان شهدا به معنای بسته شدن خیابان پیغمبریه، سبزه میدان و هلال احمر نیست و فقط در مسیر سپه محدودیت وجود دارد.

وی گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان یکشنبه در خیابان شهدا از ساعت ۱۴ تا ۲۰ برگزار می‌شود و این جشن خانواده‌محور است؛ دعوت به مشارکت در انتخابات و اجرای تریبون آزاد و رفع شبهات از جمله مواردی که در این برنامه برپا خواهد بود.

مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: در تلاش برای حرکت از بستر دولتی به سمت مردمی‌سازی هستیم چرا که نقش ما حامی در بسترسازی‌ها برای حضور مردم است.

خورشیدیاظهار کرد: حضور کاندیدا‌های انتخاباتی در جشن فردا مانعی ندارد، اما تبلیغات ممنوع است و نصب بنر و فعالیت‌های انتخاباتی فقط در ستاد‌ها امکان پذیر است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار