رئیس انجمن حمایت از زندانیان لنگرود خبر داد
رئیس انجمن حمایت از زندانیان لنگرود، با بیان اینکه حدود ۱۰۰ کارآموز در مرکز اشتغال لنگرود در حال فعالیت هستند، گفت: در تلاشیم که هر زندانی بعد از پایان محکومیت و بر اساس فن آموزی، در مراکز خصوصی شهرستان مشغول به کار شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 24 February 2024

سهراب علیزاده در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان، با بیان اینکه حدود ۱۰۰ کارآموز در مرکز اشتغال لنگرود در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: با همکاری دادستان شهرستان لنگرود این مرکز را به مرکز اشتغال شرق گیلان تبدیل کردیم.

وی با اشاره به پرداخت حقوق و دستمزد به کارآموزان مرکز اشتغال لنگرود، افزود: به خانواده های مددجویان نیز کارت هدیه و سبد کالا اهدا می شود.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنگرود از تهیه ۱۵۰ بسته حمایتی برای خانواده های مددجویان مرکز اشتغال لنگرود به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خبر داد و تصریح کرد: این بسته های عیدانه طی هفته های آینده بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

علیزاده کارآموزان مرکز اشتغال لنگرود را زندانیان رای باز دانست و خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده با بخش خصوصی در تلاشیم که هر زندانی بعد از پایان محکومیت و براساس فن آموزی، در مراکز خصوصی شهرستان مشغول به کار شود.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد این مرکز با بخش خصوصی، تصریح کرد: ۱۵ نفر از کارآموزان این مرکز در بخش های خصوصی فعالیت می کنند.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنگرود با بیان اینکه با یک شرکت بخش خصوصی تولیدکننده لوازم التحریر قرارداد داریم، اضافه کرد: با هماهنگی های انجام شده با اداره کل زندان های استان، به زودی یک زمین برای احداث مرکز اشتغال در خارج از شهر لنگرود تامین می شود و سال آینده فاز اجرایی را آغاز می کنیم.

وی با بیان اینکه در اعیاد و مناسبت های ملی و مذهبی اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی برای مددجویان مرکز می کنیم، یادآور شد: ۱۳۰ خانواده مددجو تحت حمایت مرکز هستند و لذا از خیرین شهرستان انتظار داریم از طریق این مرکز به خانواده های نیازمند کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار