سرمربی تیم فوتبال شمس آذر پس از شکست مقابل هوادار گفت: دو تیم فوتبال باکیفیتی ارایه دادند و موقعیت‌های زیادی را خلق کردند، اما بازیکنان من بی‌تجربه عمل کردند وگرنه می‌توانستیم بازی را با گل‌های زیادی ببریم.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ 23 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و هوادار در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک هوادار به پایان رسید.

سعید دقیقی در نشست خبری بعد از این بازی بیان کرد: دو تیم فوتبال باکیفیتی ارایه دادند و موقعیت‌های زیادی را خلق کردند، اما بچه‌های من بی‌تجربه عمل کردند وگرنه می‌توانستیم بازی را با گل‌های زیادی ببریم. هوادار هم موقعیت‌هایی داشت که می‌توانست بازی را کامل عوض کند و همین اتفاق هم افتاد. شروع نیمه دوم بالای سه، چهار موقعیت گل داشتیم، اما برخلاف جریان بازی پنالتی دادیم. با این حال دروازه‌بان توپ را گرفت و به بازی برگشتیم. باز هم کامل سوار بازی بودیم، اما متاسفانه در ضد حمله یک گل بد خوردیم که نشان داد بچه‌های من هنوز تجربه لازم را به دست نیاورده‌اند.

او ادامه داد: به تیم هوادار تبریک می‌گویم بازی را بردند، چون بیشتر تلاش کردند و با تجربه‌تر بودند. برای اینکه موقعیت به دست بیاورند انرژی بیشتری گذاشتند. ما هم باید تمرکز بیشتری روی بازی‌های آتی بگذاریم.

دقیقی که در اینکه شمس آذر در نیم‌فصل دوم نتایج قابل قبولی کسب نکرده است، گفت: من بازیکن از دست نداده‌ام بلکه مالکیت باشگاه مجبور به فروش بازیکن شدند. من هم بدون اجازه جدا نشدم، چون قرارداد داشتم و همه این مسائل بخاطر مشکلات باشگاه بود. آدم بهانه‌گیری نیستم. به هر حال بازیکن رفته و با داشته‌هایمان بازی اول نیم فصل را بردیم و امروز هم باکیفیت بودیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما خط عقب ما بی‌دقت بود. باید تلاش کنیم کیفیت‌مان بیشتر شود، در تمام کردن موقعیت‌ها قوی‌تر عمل کنیم و تمرکزمان در کار دفاعی هم بیشتر شود.

او در پاسخ به اینکه تیم شما نیاز به مهاجم دارد، گفت: عیسی مرادی اگر قدر خود را بداند، فوتبالیست آینده‌داری است، اما در حال حاضر کمبود تمام‌کننده در فوتبال ما حس می‌شود. همه تیم‌های لیگ برتری در بحث گل زدن این ضعف را دارند. چگونه بازیکن جذب کنم؟ یکی از بهترین گلزن‌هایم را داده‌ام رفته اگر داشتم که او را نمی‌فرستادیم. بالای ۵۰ درصد گل‌های ما را رحمان جعفری و اعرابی زدند. به گل رسیدن یک هنر است که فوتبالیست داشته باشد.

او در مورد دریافتی قرارداد بازیکنان و کادر تیم شمس آذر گفت: بار‌ها از مالکان و مدیرعامل شمس‌آذر تشکر کرده‌ام. برای بخش خصوصی چنین رقابتی سخت است. کنارشان بودیم، چون کمک کردند تا در فوتبال قزوین اتفاق نادری بیفتد پس قدردانشان هستیم. در آخرین جلسه هم گفتیم بازیکنانمان حفظ شوند و یکسری منابع مالی هم از طریق استان جذب کنیم، اما نتوانستیم بازیکنان را حفظ کنیم.

او ادامه داد: پولی که از فروش اعرابی و رحمان به دست آوردیم تقریبا ۲۵ درصد قرارداد بازیکنان و کادر را که حدود ۲۰ میلیارد است، تامین کرد. از طرفی نزدیک پنجاه میلیارد تومان هم کل هزینه باشگاه ماست یعنی نزدیک به ۵۵ درصد پرداختی داشتیم که این مبلغ شاید ۵۰ درصد قرارداد یک بازیکن پرسپولیس یا سپاهان باشد. همه چیز پول نیست این بازیکنان شایستگی خود را نشان داده‌اند و در ادامه هم ثابت می‌کنند. همه تلاش می‌کنیم نقاط ضعف را پوشش بدهیم و بهتر باشیم.

دقیقی در مورد حمایت مسئولان قزوین از تیم شمس آذر گفت: من همیشه نسبت به استاندار، نماینده‌های استان و شهردار ارادت دارم، اما هنوز این تیم برای مسئولان ما دغدغه نیست. اگردر نیم‌فصل پررنگ‌تر ظاهر می‌شدیم و بازیکنانمان را نمی‌دادیم خیلی فرق می‌کرد. من هم اگر مربی بهانه‌گیری بودم می‌گفتم به هیچ وجه بازیکنانم را نمی‌فروشم و یا باید آن‌ها را حفظ کنید یا نمی‌مانم، اما آن‌ها می‌توانستند ترقی کنند و پولشان نسبت به سال قبل ۶۰، ۷۰ برابر شده بود. دلم نیامد جلوی مسیر ترقی‌شان را بگیریم. امیدوارم هر کسی که به عنوان نماینده مردم انتخاب می‌شود کمک کند نیاز‌های حداقلی‌مان را رفع کنیم و در ادامه مسیر بهتر پیش برویم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار